וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדר מיליטאו נפרד מבת זוגו הכורעת ללדת אחרי שסבלה מדיכאון, וחולל סערה

7.7.2022 / 9:29

ימים לפני שיהפוך לאב בפעם הראשונה, בלם ריאל מדריד ונבחרת ברזיל נטש את אושיית האינסטגרם קרולין לימה. עכשיו היא חושפת כיצד "הוא פשוט ברח" כשהחלה להראות סימני מצוקה, והגולשים מגיבים בזעם: "אפס חסר ביצים"

קרולין לימה "מפרשנת" את משחקי ריאל מדריד/מתוך היוטיוב של "אס"

דווקא אחרי השנה הטובה בחייו, אדר מיליטאו מעורב בשערורייה שלא מוסיפה לו הרבה כבוד. סביב בלם ריאל מדריד ונבחרת ברזיל מתחוללת סערה בימים האחרונים בעקבות הפרסומים על כך שעזב את בת זוגו, אושיית האינסטגרם הברזילאית קרולין לימה, ימים ספורים לפני התאריך המשוער בו היא אמורה ללדת את בתם הבכורה.

בחודשים האחרונים שיתפה לימה שהיא סובלת מחרדות ודיכאונות על רקע ההיריון המתפתח, וחשפה שמיליטאו מרבה להיעלם מהבית מאז שנודע לו שיהפוך לאב בפעם הראשונה.

אדר מיליטאו עם בת זוגו לשעבר קרולין לימה. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
התנהגות שנויה במחלוקת. מיליטאו עם לימה/צילום מסך, מתוך אינסטגרם
קרולין לימה, בת הזוג של שחקן ריאל מדריד אדר מיליטאו. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
פגועה עד עמקי נשמתה. לימה/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

"אני מתגעגעת ללילות בהם הצלחתי לישון שינה רציפה. אני לא מצליחה למצוא תנוחה הגיונית לישון בה, הכל כואב לי, והלב דואב יותר מהכל. והוא? אותו אפשר למצוא מבלה במועדונים הכי יקרים של מיאמי", כתבה לימה לפני כחודש בפוסט ביקורתי שעורר תגובות רבות, עד שנמחק לבקשתו של הבלם.

מיליטאו הביע התלהבות רבה מההיריון בשלב התחלתי, ובסרטון שפרסמה בת זוגו במהלכו חשפה בפניו את הבשורה שיהפוך לאב, הוא נראה נרגש במיוחד. אבל לטענתה של לימה, ההתנהגות של מיליטאו כלפיה החריפה ככל שההיריון התקדם. "סבלתי מחרדות, ממצב רוח ירוד, לא יכולתי לקום מהמיטה. ודווקא כשהייתי במצוקה הכי קשה, הוא השאיר אותי לבד", אמרה.

הרגע בו לימה הודיעה למיליטאו שהיא בהיריון

בשבוע האחרון לימה התראיינה לתקשורת הברזילאית ועוד הביעה תקווה שתגדל את התינוקת יחד עם מיליטאו. "הוא חייב להתבגר ולהתחיל לחשוב על המשפחה שלו. אני מקווה שהאופן שבו הוא השאיר אותי לבדי במדריד, גרם לו להבין מה חשוב באמת בחיים. אנחנו לא במצב טוב במיוחד, אני באופן אישי מתקשה סובלת מקשיי תפקוד רבים, אבל אני עדיין מקווה שנמשיך יחד".

אתמול כבר הודיעה שהיא ומיליטאו החליטו להיפרד "בהחלטה משותפת", והתעקשה שהוא ייקח חלק מסוים בגידול הילדה למרות ש"במשך חודשים ניסיתי לרתום אותו לטובת העניין, ללא הצלחה".

תגדל את הילדה לבדה?

לימה הפכה לפייבוריטית בקרב אוהדי ריאל אחרי הסרטון הבא

"אני בטוחה שאני ובתי נצא מזה מחוזקות מהסיפור הזה, שנתגבר יחד. עשיתי הכל כדי לשמור עלינו כמשפחה. כשאדר חזר למדריד ממיאמי, ניסיתי להשיג אותו ולהגיע אליו ללא הצלחה. הוא פשוט ברח", כתבה. "רציתי לתקן את העניינים בינינו, אבל הוא גרם לי להבין שהוא לא מעוניין בי באופן רומנטי, או בכלל. אני מקווה שהוא ימצא את הזמן להתייחס לילדה שלו".

מיליטאו עדיין לא התייחס באופן פומבי לפרידה מלימה, אבל כבר הספיק למחוק את כל התמונות המשותפות שלהם מעמוד האינסטגרם שלו ולהסיר אותה מרשימת החברים.

שחקן ריאל מדריד אדר מיליטאו. רויטרס
"עושה שירות רע למין הגברי כולו". מיליטאו/רויטרס

באופן לא מפתיע, ההתנהלות של מיליטאו גררה תגובות נזעמות ברשתות החברתיות. גולשים וגולשות כינו את מיליטאו "אפס", "פחדן" ו"חסר ביצים", והיה מי שטען ש"הוא עושה שירות גרוע מאוד למין הגברי כולו. נשים, תזכרו - לא כולנו חארות ומכחישי ילדים כמו אדר מיליטאו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully