וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורמים: בנות נבחרת ישראל עד גיל 19 הביסו גם את טורקיה באל' אירופה

עודכן לאחרונה: 6.7.2022 / 22:33

ניצחון שלישי ברציפות לישראליות באליפות אירופה, הפעם 3:22 על הטורקיות, ניצחון על הספרדיות ישלח את ישראל אוטומטית לרבע הגמר

אליפות אירופה בכדורמים לנשים עד גיל 19 שנערכת במכון וינגייט ממשיכה להאיר פנים לנבחרת הישראלית, שהשיגה הערב (רביעי) נצחון שלישי מפתיחת הטורניר עם 3-22 על טורקיה. לישראל נותר משחק אחד בשלב הבתים מחר בשעה 19:00 מול ספרד. ניצחון ישלח את השחקניות של דימיטריס מברוטאס ישירות לשלב רבע הגמר שיתקיים בשבת, כאשר הפסד וישראל תשחק במשחק ההצלבה ביום שישי על הזכות להעפיל לשמונה האחרונות.

ישראל פתחה חזק מאוד וכבר בהתקפה הראשונה נוגה לוינשטיין העלתה את הנבחרת על לוח התוצאות. דר מנקרמן, נועה ססובר ותהל לוי המשיכו את הפתיחה הישראלית הטובה והנבחרת עלתה ליתרון ארבעה שערים. הטורקיות הצליחו לצמק את התוצאה ונוגה לוינשטיין החזירה עם שער ישראלי נוסף ובסיום הרבע הראשון 1-5. הרבע השני נפתח בדיוק כמו הראשון עם שער מהיר של נוגה לוינשטיין. בהמשך מאיה ושדי, עלמא יעקבי, דר מנקרמן ונועה מרקובסקי הגדילו את היתרון הישראלי. שניות בודדות לסיום המחצית הצליחה טורקיה להבקיע את השער השני שלה במשחק ובהפסקה 2-10 כחול לבן.

כדורמים: בנות נבחרת ישראל עד גיל 19. איגוד הכדורמים, אתר רשמי
כדורמים: בנות נבחרת ישראל עד גיל 19/אתר רשמי, איגוד הכדורמים
כדורמים: בנות נבחרת ישראל עד גיל 19. איגוד הכדורמים, אתר רשמי
כדורמים: בנות נבחרת ישראל עד גיל 19/אתר רשמי, איגוד הכדורמים

המגמה נמשכה גם ברבע השלישי. דר מנקרמן כבשה עבור ישראל וטורקיה השיבה מהר בשער משלה. תהל לוי ומנקרמן עם שער נוסף הגדילו עוד היתרון הישראלי. מיה תירוש הוסיפה שער בפנדל ואופיר סלע כבשה צמד לפני סיום הרבע השלישי והעלתה את ישראל ליתרון של 13 שערים. מאיה ושדי כבשה עם פתיחת הרבע הרביעי ועלמא יעקבי הוסיפה שער משלה. נוגה לוינשיין עם שערה הרביעי במשחק, עלמא יעקבי עם שער נוסף, תהל לוי ושחר רוקח בפנדל קבעו את תוצאת המשחק, 3-22 לישראל.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
כדורמים: בנות נבחרת ישראל עד גיל 19. איגוד הכדורמים, אתר רשמי
כדורמים: בנות נבחרת ישראל עד גיל 19/אתר רשמי, איגוד הכדורמים

נוגה לוינשטיין אמרה לאחר ההתמודדות: "עשינו עבודה מעולה היום, תיקנו את הטעויות מאתמול. אנחנו מוכנות לספרד, עבדנו קשה גם בשביל זה ואנחנו לא נופלות מאף קבוצה. הכי כיף בעולם שהקהל מגיע והכי כיף לשחק כאן בארץ".

כבשו לישראל: דר מנקרמן (4), נוגה לוינשטיין (4), תהל לוי (3), עלמא יעקבי (3), אופיר סלע (2), מאיה ושדי (2), נועה ססובר, נועה מרקובסקי, מיה תירוש, שחר רוקח.

עוד קודם, במשחק השני בבית הישראלי (בית A) גברה ספרד על רומניה בתוצאה 4-19. מחר כאמור יערך הקרב על ראשות הבית בין ספרד לישראל, שישלח את המנצחת ישירות לרבע הגמר.

  • עוד באותו נושא:
  • כדורמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully