וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלעד לוי חתם לארבע שנים בהפועל ירושלים, בריימו עזב לטורקיה

עודכן לאחרונה: 6.7.2022 / 20:49

הישראלי (20, 2.20), שהופיע בשנים האחרונות בקבוצה הבת של אסטודיאנטס מדריד, חוזר לארץ ויקבל הזדמנות ראשונה בליגת העל. בסיום כל עונה תהיה לו אופציית יציאה מהחוזה. האמריקאי חתם בטופאש בורסה וירוויח 320 אלף דולר בעונה

אלכסנדר דז'יקיץ' מוצג כמאמן הפועל ירושלים/צילום: אבי רוקח עריכת וידאו: אביעד בלילי

הפועל ירושלים הודיעה היום (רביעי) על החתמתו של הסנטר הענק גלעד לוי לארבע השנים הקרובות. לוי, שחגג בתחילת השבוע את יום הולדתו ה-20, מתנשא לגובה 2.20 מ', ובסיומה של כל עונה תהיה לו אפשרות יציאה מהחוזה.

לפני ארבע שנים עבר לוי לספרד, והצטרף לאקדמיה של אסטודיאנטס מדריד. בעונה החולפת הוא עמד על 8.3 נקודות ו-5.3 ריבאונדים למשחק בקבוצה הבת של המועדון, ריאל קאנו, שמופיעה בליגה השלישית בספרד. כעת הוא חוזר לארץ, בין היתר כדי להתגייס לצה"ל.

"אנחנו שמחים מאוד שגלעד מצטרף אלינו", בירך היועץ המקצועי יותם הלפרין על ההחתמה, "כל מי שראה אותו מתפתח בשנים האחרונות מבין עד כמה מדובר בכישרון חריג בנוף הכדורסל שלנו, ולא פחות מזה, איך הוא התעצב מילד לשחקן בוגר ודומיננטי עם סט יכולות יוצא דופן לגילו ולגודלו. ואנחנו כמערכת מחויבים לגלעד, נספק לו את כל הכלים כדי להמשיך להתקדם, מתוך ראייה משותפת לטווח ארוך. אין לי ספק שהוא יוכל ליהנות מהניסיון הרב של המאמן אלכסנדר דז'יקיץ' ושל הצוות המקצועי. ברוך הבא להפועל!".

גלעד לוי שחקן נבחרת העתודה של ישראל. אתר פיב"א, אתר רשמי
סנטר העתיד של הירושלמים. גלעד לוי בנבחרת העתודה/אתר רשמי, אתר פיב"א

בכך יש לירושלים שני שחקני פנים ישראלים, לוי ואיתי שגב, שהאופציה בחוזהו מומשה. בנוסף אליהם צירפה הקבוצה את ליוואי רנדולף, אך דרכה להשלמת הסגל עוד ארוכה - והיא מתכננת להחתים הקיץ עוד חמישה זרים. האדומים מנהלים מגעים גם עם ריאן טורל, שעשוי להצטרף כמתאזרח.

מי שעוזב באופן סופי את ירושלים הוא סולימאן בריימו. הפורוורד חתם על חוזה בטופאש בורסה וישתכר כ-320 אלף דולר בעונה. בקבוצה רצו לראותו ממשיך לעונה רביעית, אך ההצעה מהטורקים הייתה גבוהה יותר והוא בחר בה, אף שהוצעו לו סכומים גבוהים עוד יותר ביפן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully