וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנית הכדורעף ה"לוהטת" מרוויחה פי 50 מסרטונים למבוגרים בלבד

6.7.2022 / 11:43

קיי אלבס מפורסמת בברזיל בעיקר בזכות יכולותיה במגרש, אבל את הדרך לעצמאות כלכלית היא פילסה דווקא באמצעות חשבון ה"אונלי פאנס" הפופולרי שלה, בו היא מעלה תכנים סקסיים לרשת. ולא, היא לא מתנצלת על זה

שחקנית הכדורעף הברזילאית שהפכה לאושיית "אונלי פאנס"/מתוך אינסטגרם

קיי אלבס, שחקנית כדורעף מקצוענית בברזיל, מתופקדת בדרך כלל בתפקידים הגנתיים. בחודשים האחרונים היא אוזרת אומץ ועולה לרשת - תרתי משמע - והופכת לכוכבת בינלאומית. הסיבה: חשבון "אונלי פאנס" שפתחה, בו היא מעלה תכנים סקסיים לרשת.

אלבס בת ה-23 משחקת במועדון אוסאקסקו מסאו פאולו, אבל בזמנה הפנוי היא משפיענית רשת. היא מתחזקת חשבון אינסטגרם פופולרי עם 2.3 מיליון עוקבים, אבל לאחרונה לקחה את העיסוק הצדדי צעד אחד קדימה והופכת לאושיית "אונלי פאנס", הפלטפורמה בה העוקבים רוכשים מנוי חודשי כדי לצפות בתמונות וסרטונים שלא משאירים הרבה מקום לדמיון.

לדבריה של אלבס, חשבון ה"אונלי פאנס" שפתחה הגדיל את ההכנסות החודשיות שלה פי 50. היא מעלה בו סרטונים ותמונות "למבוגרים בלבד" - לפעמים אפילו מחדר ההלבשה עצמו.

"אני מרוויחה הרבה יותר כסף בחודש מהפלטפורמות הדיגיטליות מאשר מכדורעף, שהוא עדיין העיסוק המרכזי שלי. ב'אונלי פאנס' המחיר של המנוי החודשי ידוע מראש, אז אני יודעת שיש לי הכנסה קבועה. אלפי גברים משלמים לי 15 יורו מדי חודש, ואני חייה כמו מלכה", היא מספרת.

לדבריה, "מאז שהייתי ילדה קטנה אמרתי שאהיה כוכבת עולמית. תמיד אהבתי להופיע, להצטלם, לדגמן. זה לא רק בזכות הפנים היפות שלי, לא רק בזכות הכישרון שלי בכדורעף. יש לי כריזמה מיוחדת עם המעריצים שלי, ואני משתדלת להעניק להם את מלוא תשומת הלב. אני חושבת שזה סוד ההצלחה שלי ברשתות החברתיות".

הביקורות על העיסוק החדש שלה, הן מצד החוג השמרני בברזיל והן מצד חובבי ספורט שתוהים כמה זמן אם בכלל היא משקיעה כדי לטפח את קריירת הכדורעף שלה, יש לה תשובה חד משמעית. "תאהבו את זה או לא, היום רוב ההכנסות שלי מגיעות מהסרטונים האלה. אני מחשיבה את עצמי כספורטאית, אבל גם כדוגמנית, משפיענית רשת ואשת עסקים. אין ספק שבתקופה האחרונה העיסוק הצדדי שלי הפך להיות מרכזי יותר. התחלתי למקד את תשומת הלב שלי בזה. אני עדיין ספורטאית, אבל כזו שמאפשרת לתדמית שלה ברשתות החברתיות ללכת ולהתעצם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully