וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שסיכם בגליל עליון: יותם חנוכי חתם בעירוני קריית אתא

עודכן לאחרונה: 6.7.2022 / 16:00

הפורוורד כבר סגר את כל תנאי המעבר לכפר בלום, אך ביצע פניית פרסה. מאמן העולה החדשה שרון אברהמי: "נלחמנו עליו בקיץ, בטוח שיראה את יכולתיו". אם ישוחרר מהפועל ירושלים - עמית גרשון צפוי לחתום בהפועל אילת

הימים האחרונים לא בדיוק היטיבו עם כושר ההחלטיות של הכדורסלנים הישראלים. אחרי שנמרוד לוי סיכם על הצטרפותו להפועל חולון ולבסוף לא חתם בשורותיה, כעת מגיעה סאגה חדשה לכותרות: יותם חנוכי סיכם כבר בהפועל גליל עליון, אבל בסופו של דבר חתם דווקא בעירוני קריית אתא.

מאמן קרית אתא שרון אברהמי אמר לאחר החתימה של חנוכי: "יותם הוא שחקן שאני מכיר היטב מהנבחרות. יש לו אישיות נהדרת והוא שחקן עם המון יכולות. אנחנו מאוד שמחים להמשיך עם הקו של הצעירים במועדון. יותם הוא שחקן שנלחמנו עליו כל הקיץ ואני שמח מאוד שהוא ישחק אצלנו בשנים הקרובות ובטוח שהוא יראה את יכולותיו".

שחקן הפועל גלבוע/גליל יותם חנוכי. אודי ציטיאט
עבר לעולה החדשה. חנוכי/אודי ציטיאט

חנוכי (21, 2.04) עוזב את גלבוע/גליל אחרי חמש שנים, שבמהלכן מונה לקפטן הקבוצה. הוא ניהל מגעים מתקדמים עם גליל עליון, אך ברגע האחרון נמלך בדעתו והחליט לעבור לעולה החדשה. בכפר בלום זועמים על השחקן וטוענים כי הסיכום בעל פה מחייב אותו.

בינתיים, צוף בן משה חתם בגלבוע אחרי שנתיים בהפועל אילת. מי שעשוי להגיע לקבוצה הדרומית, אם ישוחרר מהפועל ירושלים, הוא עמית גרשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully