וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דולב, צא החוצה": צפו בבכר מוציא את חזיזה כי צעק על השופט

5.7.2022 / 21:05

הקשר כעס על תיקול של ג'אפר ב-2:2 מול בני ריינה וצעק לעבר השופט עודה: "אם אתה לא תשרוק, אני א*יין אותו". מאמן מכבי חיפה שם לב לאירוע, קרא את חזיזה אליו והוריד אותו אל הספסל

דולב חזיזה מקלל ומורד לספסל על ידי ברק בכר במהלך משחק ההכנה בין מכבי חיפה לבין בני ריינה/ספורט1

ברק בכר הוציא את דולב חזיזה במהלך משחק האימון שקיימה הערב (שלישי) מכבי חיפה מול מכבי בני ריינה, לאחר שהקשר צעק על השופט נאאל עודה. חזיזה אמור היה לשחק 60 דקות בכל מקרה, אבל בכר הוציא אותו כמה דקות קודם לכן בעקבות דבריו אל השופט. המשחק הסתיים בתוצאה 2:2.

האירוע התרחש לאחר שעלא ג'אפר תיקל מאחור את חזיזה. בתגובה צעק הקשר לעבר השופט: "נאאל, אם אתה לא תשרוק, אני א*יין אותו". בכר שם לב למתרחש, פנה אל חזיזה ואמר לו: "דולב, בוא לפה, בוא לפה. צא החוצה".

המאמן הבהיר לשחקנים כבר בעונה שעברה כי העימותים עם השופטים אינם לרוחו והודיע כי ייתן על כך דגש רב יותר העונה, כשהמטרה היא להימנע מכרטיסים צהובים מיותרים שאינם קשורים למשחק עצמו. המקרה של חזיזה, דווקא במשחק הכנה שולי, אפשר לבכר להעביר את המסר פעם נוספת גם באמצעות פעולה התרעתית.

דולב חזיזה שחקן מכבי חיפה. ראובן כהן, מכבי חיפה, אתר רשמי
במועדון מצפים ממנו להירגע. דולב חזיזה/אתר רשמי, ראובן כהן, מכבי חיפה

מחר תמריא מכבי חיפה למחנה האימונים בהולנד ובשבת (16:00) תקפוץ לבלגיה כדי לפגוש את מכלן של יונס מלדה. ביום שלישי הבא תשחק מול ויטסה ולאחר מכן תשוב ארצה, כאשר ב-16 ביולי מצפה לה מפגש עם הפועל באר שבע במסגרת אלוף האלופים ובחלוף ארבעה ימים המשחק הביתי מול אולימפיאקוס בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully