וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאבלו גונסאלס חתם לשנתיים בהפועל תל אביב, נחתמה העברת אוז'בולט

עודכן לאחרונה: 5.7.2022 / 17:02

האדומים הגיעו לסיכום עם סלובן ברטיסלבה ויצרפו את החלוץ ששיחק בעונה שעברה בהפועל חיפה. האוהדים הביעו תמיכה בגוטליב

אוהדי הפועל תל אביב מעודדים את השחקנים באימון הפתיחה/צילום: אודי ציטיאט, עריכת וידאו: ניר חן

הפועל תל אביב וסלובן ברטיסלבה חתמו על עסקת העברתו של אלן אוז'בולט מהקבוצה הסלובקית למתחם חודורוב בהשאלה. הסלובני כבר סיכם את תנאיו בהפועל תל אביב בשבוע שעבר והוא צפוי לחתום לשנה עם אופציה לשנתיים נוספות.

החתימה התעכבה בגלל שהסלובקים התעקשו על מכירה או תשלום עבור השאלה. לבסוף הוסכם שהאדומים ישלמו 40 אלף יורו עבור השאלת השחקן. כעת ינסו עומר בוקסנבוים וקובי רפואה לצרף בלם זר ובשלב זה לסגור את מצבת הזרים עם חמישה.

אוז'בולט בן ה-26 הושאל בעונה שעברה מסלובן ברטיסלבה להפועל חיפה, כבש 11 שערים בליגה והוסיף אחד בגביע המדינה. הוא החל את הקריירה בדומז'אלה הסלובנית, שיחק שנה וחצי בקבוצת המילואים של דורטמונד ובהמשך לבש גם את מדי הארטברג האוסטרית ולוקומוטיב פלובדיב הבולגרית. סלובן ברטיסלבה רכשה אותו מפלובדיב תמורת 350 אלף יורו בינואר 2020.

אוז'בולט יהיה השחקן השמיני שמצטרף להפועל תל אביב בקיץ הנוכחי. קדמו לו סינטאיהו סלליך, פאבלו גונסאלס, דור אלו, סטפן מרינוביץ', גודפריד רומראטו, הישאם לאיוס וקייס גאנם.

אלן אוז'בולט שחקן הפועל חיפה מול סאן מנחם שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
יוביל את החלק הקדמי של קובי רפואה. אוז'בולט/מאור אלקסלסי

בנוסף הודיעה היום הקבוצה כי הקשר הספרדי פאבלו גונסאלס חתם רשמית לשנתיים. גונסאלס בן ה-29 שיחק בעונה החולפת בצ'כיה וחתם היום רשמית לאחר שסיכם עם האדומים עוד לפני כשבוע.

הבלם אדי גוטליב שספג קללות מכמה אוהדים באימון הפתיחה של הפועל תל אביב, זכה ביומיים האחרונים למבול של הודעות תמיכה מאוהדים אחרים. מזה כמה שנים ישנם כמה אנשים שמקללים את הבלם ומקניטים אותו באופן קבוע - זכר לתקרית באימון של הקבוצה במאי 2017 בו גוטליב הותקף ונאלץ להגן על עצמו.

מאז יום ראשון, גוטליב זכה לכמות עצומה של הודעות של אוהדים שתמכו בו וכתבו לו שהמקללים הם קומץ שלא מייצג אותם ואת הפועל תל אביב. הבלם קיבל גם חיזוקים משחקני הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully