וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טימו מוזי מחרים את אימוני מכבי חיפה: "הוא לא ישחק יותר תחת בכר"

5.7.2022 / 9:26

שחקן הכנף לא נמצא בתכניות המקצועיות, רוצה לעזוב באופן מיידי וניתק מגע עם אנשי המועדון באופן מוחלט. עשוי לעמוד לוועדת משמעת. הערב (18:30, ספורט4): משחק הכנה נגד בני ריינה. סתיו נחמני שמבוקש בבית"ר לא יצא למחנה האימונים

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 5.7/ספורט1

שחקן הכנף הצעיר של מכבי חיפה, טימו מוזי, מחרים את אימוני הקבוצה ולמעשה ניתק קשר עם אנשי המועדון. מוזי לא נמצא בתוכניות המקצועיות של המועדון ומעוניין לעזוב מיידית. מאז יום שישי הוא לא הגיע לאימוני הקבוצה וגורמים המעורים בפרטים סיפרו שהוא ניתק קשר לחלוטין.

כצפוי, מוזי לא ייצא למחנה האימונים, אך במועדון עשויים להעמידו לוועדת משמעת זאת בשל ההחלטה החד צדדית שלו שלא להופיע לאימונים. גורם בכיר במכבי חיפה אמר: "משמעת השנה היא מעל הכל. סביר להניח שטימו לא ישחק תחת בכר יותר". מוזי הושאל בעונה האחרונה להפועל נוף הגליל ורשם עונה טובה מבחינתו.

טימו מוזי שחקן הפועל נוף הגליל. מאור אלקסלסי
צעד מרחיק לכת. מוזי/מאור אלקסלסי

החלוץ בן שהר ייצא סופית למכון שיקום בלונדון על מנת להשלים את השיקום בעקבות הפציעה ממנה הוא סובל. כזכור, שהר התלבט האם לצאת למכון בו עבר שיקום לפני חמש שנים, אז ששיחק בהפועל באר שבע וכעת הוחלט סופית בעצה אחת עם המועדון שימריא לשם. שהר ייצא לאנגליה ביום שישי וישהה שם כשבועיים, כשאחריהם הוא צפוי לחזור לאימוני הקבוצה. החלוץ עבר אתמול צילום ולאחריו קיבל אישור להעלות מדרגה בשיקום ובחזרה לפעילות.

סתיו נחמני לא ייצא עם הקבוצה למחנה האימונים מחר. החלוץ שחזר מהשאלה, לא נמצא בתוכניות המקצועיות בעיקר לאור העובדה שיש עומס כבד בחוד. נחמני מבוקש מאוד על ידי בית"ר ירושלים שרוצה לשאול אותו מהירוקים. גם בחיפה מעוניינים במעבר של החלוץ לבירה - בשל העובדה שהם משוכנעים שהוא יוכל להתקדם שם וגם בגלל הרצון של יעקב שחר לסייע לבית"ר. מי שכן צפויים לצאת למחנה הם נהוראי יפרח ועילאי חג'ג'.

היום (18:30) תערוך מכבי חיפה משחק אימון נגד בני ריינה שיועבר בשידור ישיר בערוץ ספורט 4.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully