וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיך בישראל: די.ג'יי קופר חתם בעירוני נס ציונה

הרכז האמריקאי, שמסר אשתקד 10.1 אסיסטים למשחק במדי בני הרצליה, יישאר בליגת העל - אך יעבור לקבוצתו החדשה של אלעד חסין. אופק אביטל חתם לשנתיים נוספות בהפועל חיפה, תומר פורת בבאר שבע

אלכסנדר דז'יקיץ' מוצג כמאמן הפועל ירושלים/צילום: אבי רוקח עריכת וידאו: אביעד בלילי

עירוני נס ציונה ומאמנה החדש אלעד חסין מתחילים בבניית סגל הזרים, ופותחים בעמדת הרכז. הקבוצה החתימה היום (שלישי) את די.ג'יי קופר, ששיחק בשלושת החודשים האחרונים של העונה החולפת בבני הרצליה.

"סימנו את די.ג'יי כמטרה הראשונה שלנו הקיץ", אמר חסין, שהפסיד לרכז עם הפועל חיפה ברבע גמר הפלייאוף. "ראינו את העבודה הנהדרת שהוא עשה בעונה שעברה, ואנחנו שמחים שעמדנו במטרה ובטוחים בו שיוביל אותנו להגשמת המטרות שלנו".

שחקן בני הרצליה די. ג'יי. קופר. אודי ציטיאט
נשאר בליגת העל. קופר/אודי ציטיאט

קופר (31, 1.83) שיחק בעבר בין היתר בפנאתינייקוס, א.א.ק אתונה ומונאקו, והגיע לקבוצה מהשרון זמן קצר לאחר זכייתה בגביע המדינה, בשל פציעתו של קווינטון הוקר. ב-11 הופעות בליגה הסדירה הוא תרם 9.1 נקודות, 5.3 ריבאונדים, 2.7 חטיפות ו-10.1 אסיסטים, שהיו מזכים אותו בתואר מלך המסירות, לו רק היה מופיע ב-50% מהמחזורים ששוחקו.

בסדרות חצי גמר וגמר הפלייאוף נותר קופר מחוץ לסגל באופן מפתיע, וכעת ינסה להתניע מחדש את הקריירה שלו בנס ציונה. בקו האחורי הוא יפגוש את עמית אהרוני, בנו של מאמנו מאשתקד, אורן אהרוני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אופק אביטל, שחקן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
הקפטן ממשיך. אופק אביטל/מאור אלקסלסי

בינתיים, אופק אביטל חתם לשנתיים נוספות בהפועל חיפה. הרכז שהגיע לקבוצה לפני חמש שנים ממכבי חיפה ומשמש כקפטן מאז 2019, תרם בעונה האחרונה 2.5 נקודות ב-11.8 דקות. "הוא מהות ההגדרה לקפטן", אמר המאמן שרון דרוקר.

בהעברה נוספת, הפועל באר שבע צירפה לשורותיה את תומר פורת, שבלט בעונה שעברה במדי הפועל עפולה בליגה הלאומית עם 11.1 נקודות ו-5.2 ריבאונדים בערב. זו תהיה ההזדמנות השנייה שלו בליגת העל, לאחר שב-2021 הופיע בשלושה משחקים בלבד במדי עירוני נהריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully