וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה וגרנובל מליגת המשנה בצרפת במו"מ להעברת סקו טורה

5.7.2022 / 16:54

הקשר ששייך לירוקים והושאל בשלוש העונות האחרונות לא נמצא בתכניות של בכר ועשוי להימכר. הצרפתים מנהלים במקביל מו"מ עם השחקן עצמו על תנאיו

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 4.7/ספורט1

אחרי שהתקרבה לסגירת מצבת הזרים שלה לעונה הבאה עם החתמתם של פייר קורנו ופרנצדי פיירו, מכבי חיפה עומדת להיפרד מאחד הזרים שהיו שייכים לה בשנים האחרונות - סקו טורה. הקשר שהושאל בעונה החולפת מהאלופה ליריבה העירונית, הפועל חיפה, עשוי להימכר לגרנובל מליגת המשנה בצרפת שנמצאת במשא ומתן עם הירוקים בנוגע להעברתו.

טורה אינו נמצא בתכניות של ברק בכר לעונה הקרובה, ואחרי שהושאל בשלוש השנים האחרונות, הוא צפוי להיפרד באופן קבוע מהמועדון ולהימכר לקבוצה הצרפתית. במקביל, בגרנובל מנהלים משא ומתן עם השחקן עצמו בנוגע לתנאיו האישיים.

סקו טורה, קשר הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
סקו טורה, קשר הפועל חיפה/מאור אלקסלסי

כאמור, הגמבי בן ה-22 הגיע למכבי חיפה ב-2019 ובילה כמושאל בסקציה נס ציונה, עירוני קרית שמונה והפועל חיפה. הוא ערך 77 הופעות בליגת העל, בהן הבקיע שני שערים ובישל 11 נוספים. לטורה יש עוד שנתיים בחוזה במכבי חיפה, אך ככל הנראה התקופה שלו בכדורגל הישראלי עומדת להסתיים כבר הקיץ.

גרנובל סיימה אשתקד במקום ה-15 בליגת המשנה, וזו הייתה העונה החלשה ביותר שלה בארבע השנים שחלפו מאז עלתה מהליגה השלישית לשנייה. בעונת 2020/21 היא התקרבה לעלייה לליגה הבכירה כשסיימה במקום הרביעי, ובשתי העונות לפני כן סיימה תשיעית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully