וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל חליבה יחל התרשמות בהפועל חיפה, מועמדות דגני עדיין על הפרק

4.7.2022 / 11:36

הקבוצה תחליט אם להחתים בלם נוסף עד היציאה למחנה האימונים, ומקווה שאיתי בוגנים יהיה כשיר בהמראה לקפריסין. גל אראל ודודי טויטו ביקרו בבית ספר לחינוך מיוחד

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 4.7/ספורט1

בהפועל חיפה מנסים להכשיר את איתי בוגנים לתחילת מחנה האימונים בקפריסין באמצע החודש. השחקן המבטיח סובל מדלקת במפשעה, אותה הוא סוחב עוד מהעונה שעברה, ובינתיים מתאמן בנפרד מחבריו. הן השחקן והן אנשי המועדון מקווים כי יוכל לשוב לפעילות עד היציאה למחנה האימונים, ושיהיה כשיר לחלוטין בתוך חודש.

בינתיים, הפועל חיפה מרוצה מאוד מהרכש שעשתה עד כה, אך עדיין שוקלת לצרף שחקנים נוספים. מי שמועמדותו עדיין על הפרק הוא אוראל דגני, כשהחלטה האם להחתים בלם נוסף תתקבל עד ההמראה לקפריסין. בנוגע לאותה עמדה, יובל חליבה מהפועל כפר סבא יחל היום תקופת התרשמות תחת מעקב של ניר קלינגר.

הקשר לאנדרו סילבה ינחת הלילה בישראל. בשבוע הבא תקיים הקבוצה מהכרמל שני משחקי אימון, מול הפועל עכו ביום שלישי ונגד הפועל אום אל פחם ביום חמישי.

אוראל דגני שחקן בית"ר ירושלים בחימום. דני מרון
עדיין לא ירד מהפרק. דגני/דני מרון

בעניין אחר, היום ביקרו שחקני הפועל חיפה גל אראל ודודי טוויטו בבית הספר "רגבים" לחינוך מיוחד בקרית חיים, כחלק מפעילות הקיץ בבית הספר. השחקנים שוחחו עם התלמידים הנרגשים, השיבו לשאלות ושיחקו עמם. דובר המועדון נועם רגב הזמין את התלמידים להתארח במשחקי הבית של הקבוצה והעניק בשם המועדון חולצה עם חתימות השחקנים. אחת המדריכות, ליפז ויזל, הפתיעה את אראל וטויטו עם עוגה ועליה תמונת קבוצתית של הפועל חיפה. "נפלה בחלקנו הזכות לשמח ולהעלות חיוך על פני הילדים המקסימים", אמר גל אראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully