וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לאונרדו, זה אתה?": פגשה את מסי ועשתה פאדיחה ויראלית

עודכן לאחרונה: 4.7.2022 / 10:01

תיירת ארגנטינאית נתקלה בכוכב באיביזה, קראה לו בשם אחר וגררה אלפי תגובות עוקצניות, שהביאו אותה עד לאחד העיתונאים הגדולים במדינה, שם הסבירה: "זה היה בצחוק, לא בטעות. אני יודעת מה שמו"

הטעות הוויראלית של המעריצה של "ליאונרדו מסי"/מתוך טיקטוק

ידוע שספורטאים מפורסמים, בעיקר בענפים הקבוצתיים הפופולריים כמו כדורגל וכדורסל, מוכרים לקהל האוהדים בעיקר בשם המשפחה שלהם. אבל כשמעריצה פוגשת סופרסטאר ברמתו של ליאונל מסי, הייתם מצפים שהיא תדע את שמו הפרטי, לא? ובכן, מסתבר שלא בהכרח.

לפני שבוע מסי בילה במסיבת טכנו במועדון באיביזה במהלך החופשה הפרטית שלו עם אשתו אנטונלה, לצד לואיס סוארס, ססק פברגאס ונשותיהם. תיירת ארגנטינאית (דווקא מארצו של הפרעוש) קלטה את הכוכב הגדול ומיהרה לתעד בסרטון שפרסמה בטיקטוק, והפך לוויראלי בעקבות הטעות המביכה שלה: "מה? זה אתה, לאונרדו מסי?! אני אוהבת אותך! אנטונלה, איזו שווה את!", שומעים אותה אומרת בהתלהבות.

"לאונרדו מסי!": צפו בסרטון שקרע את הגולשים מצחוק

מהר מאוד הגיעו תגובות עוקצניות לסרטון, ומעצם הפיכתו לוויראלי הדיון נמשך גם ברשת אחרת כמו טוויטר, שם צייצו ממים בלי סוף וצחקו על התיירת, שגם הצטלמה עם שחקנה של פריז סן ז'רמן והעלתה את התמונה לאינסטגרם, כשהפכו את מסי ללאונרדו דה וינצ'י וליצירות שלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ליאונרדו מסי עם מעריצה. מתוך טוויטר, אתר רשמי
היא את החלום הגשימה. סול גונסאלס ו*ליאונל* מסי/אתר רשמי, מתוך טוויטר

אבל כמאמר הביטוי, אין דבר כזה פרסום רע: האחראית לסרטון הגיע עד העיתון "לה נאסיון", אחד הגדולים בארגנטינה. קוראים לה סול גונסאלס, היא בת 24 ובריאיון שנעשה עמה בעקבות הפוסט, היא הסבירה: "זה ממש לא היה בטעות. ברור שאני יודעת מה שמו של מסי. אני ארגנטינאית ואוהבת כדורגל, אני אוהדת אסטודיאנטס לה פלאטה, אז אני מכירה קצת. זה היה בצחוק, והבדיחה נתקעה. תודה שהפכתם אותי לוויראלית, העיקר שהכרתי את מסי. אני מקווה שצחקתם, אני את החלום הגשמתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully