וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זר ראשון בהפועל ירושלים: ליוואי רנדולף חתם לעונה אחת

2.7.2022 / 20:38

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, מלך הסלים של ליגת האלופות בעונה החולפת (29, 1.95) הצטרף לאדומים בחוזה עם אופציה לשנה נוספת

אלכסנדר דז'יקיץ' מוצג כמאמן הפועל ירושלים/צילום: אבי רוקח עריכת וידאו: אביעד בלילי

הפועל ירושלים הודיעה הערב (שבת) על החתמת הזר הראשון שלה לעונה הקרובה: ליוואי רנדולף, מלך הסלים של ליגת האלופות של פיב"א בעונה האחרונה, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, הצטרף לאדומים מהבירה בחוזה לעונה אחת עם אופציה לשנה נוספת.

הגארד/פורוורד בן ה-29 (1.95 מ') מגיע מפילו אוסטנד הבלגית, אותה הוליך לאליפות מקומית ולזכייה בליגה הבלגית-הולנדית, בה הוכתר לשחקן העונה. ב-BCL, שם הודחה קבוצתו בטופ 16, רנדולף רשם ממוצעים של 18.1 נקודות, 3.6 ריבאונדים ו-2.2 אסיסטים למשחק.

בנוסף לרנדולף, הסגל של אלכסנדר דז'יקיץ' כולל נכון לעכשיו את נועם דוברת, עוז בלייזר ואיתי שגב.

דז'יקיץ' אמר בתגובה להחתמה: "אנחנו מאמינים שליוואי יהיה חלק חשוב מהקבוצה שלנו. אנחנו אוהבים את מה שהוא מביא לשולחן, שזה אנרגיות גבוהות ודחף עצום לתחרותיות. הוא שחקן שייתן לנו ערך מוסף בשני צידי המגרש. ברוך הבא להפועל, ליוואי!".

רנדולף הוסיף: "אני נרגש להיות חלק ממועדון ששמעתי עליו כל כך הרבה דברים טובים מכל כך הרבה אנשים שעבדתי איתם. אני יודע שאני מגיע לקבוצה עם היסטוריה עשירה ואוהדים נפלאים שכבר הספקתי לראות איך הם מדליקים את הארנה, אני בהחלט מתרגש לקראת המפגש הראשון איתם. אני מצפה לעונה נהדרת בירושלים ומודה על ההזדמנות שניתנה לי. יאללה הפועל!".

גם לעמית גרשון, יובל שניידרמן ואילון ששון חוזה לעונה הקרובה, ומעמדם ייקבע במהלך הקיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully