וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החוב הוסדר: בית"ר ירושלים שילמה לאנטואן קונטה 600 אלף ש"ח

עודכן לאחרונה: 1.7.2022 / 13:24

המועדון העביר את החוב לצרפתי והמשמעות: פיפ"א תבטל בקרוב את איסור ההעברות על המועדון, שינסה להתחזק בבלם וחלוץ זרים

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 30.6/ספורט1

בית"ר ירושלים מסובכת בהתחייבויות של קרוב ל-30 מיליון ש"ח, אך בשורה אחת חיובית היא שהמועדון שילם בימים האחרונים כ-600 אלף ש"ח למגן אנטואן קונטה, חוב שנוצר לאחר פסיקת פיפ"א בעקבות פיטוריו לפני שנה וחצי. לא מדובר בכסף חיצוני שנכנס למועדון אלא מהסכום האחרון שנותר בחשבון המועדון וחייב מציאת פתרון בנושא.

המשמעות של הדברים היא שבתקופה הקרובה פיפ"א תסיר את איסור ההעברות שהיה על המועדון בעקבות אי תשלום החוב והקבוצה תוכל לרשום שחקנים בצורה מסודרת בתנאי שיעברו בבקרה.

אנטואן קונטה שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
החוב הוסדר. קונטה/דני מרון

בינתיים יוסי אבוקסיס מנסה להכין קבוצה לעונה, עד אשר יתברר לאן הולכים הדברים. בית"ר תחל לקיים בשבוע הבא משחקי אימון, כאשר בנוסף לבר כהן, אבישי כהן וחגי גולנדנברג, במועדון רוצים לצרף זרים בעמדת הבלם והחלוץ.

כמוכן, הצהובים-שחורים מקווים להישארות אוראל דגני וירדן שועה. מעבר לכך ירצו לצרף עוד מושאל או שניים זולים יחסית בהתאם לתקציב. סתיו נחמני ממכבי חיפה נראה כרגע כאופציה הכי ריאלית, אך בבית"ר ימתינו עוד קצת לפני קבלת החלטה בנושא, היות והתקציב מוגבל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אוראל דגני שחקן בית"ר ירושלים בחימום. דני מרון
בבית"ר רוצים שימשיך. דגני/דני מרון

האם תתקבל פניית 433 שהוגשה אתמול (חמישי) לבית המשפט בנוגע לכספים שיועברו בעתיד עבור מכירת בית"ר ירושלים? המשטרה דורשת כי למעשה בכל סיטואציה בה משה חוגג ימכור או יעביר את הבעלות, כספים שייכנסו לא יוכלו להיות מתועדפים עבור חברות שלו שנמצאות תחת חקירה ובמעקב אלא אך ורק להתחייבויות המועדון.

בהסכם עם עמותת האוהדים נקבע כי 9 מה-12 מיליון שפוטנציאלית יכולים להגיע מעמותת האוהדים או אנשי עסקים יופקדו אצל עורך הדין מטעמו של חוגג יצחק יונגר. במצב כזה יונגר יוכל לתעדף את ההתחייבויות לפי דרישתו של חוגג, וזה למעשה מה שהמשטרה דאגה לפסול בשלב זה - בפרט את העברת כספים לסינגולריטים. חשוב לציין כי אין מניעה למכירת המועדון אלא דרישה שכל כסף שקשור למכירה יועבר לנאמנות בהסכמת המשטרה או למשטרה עצמה עד אשר בית המשפט יסכים לשחרר אותם לחוגג, אם וכאשר.

יתרה מכך, בכל עסקה בה תתבצע מכירה ובמסגרתה יועברו כספים, במשטרה מתכוונים לחקור את העניין ולבצע תשאולים על מנת להבין כל דבר שקשור למשה חוגג. נכון לעכשיו, יונגר דורש בשמו של חוגג סכומים של 6-12 מיליון שקל פלוס לקיחת כל ההתחייבויות כתנאי למו"מ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully