וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 13 שנים: ננדו דה קולו חזר לצרפת וחתם בווילרבאן

30.6.2022 / 22:21

פנרבחצ'ה הייתה קרובה להארכת חוזהו של הכוכב הצרפתי, והשתכנעה כי היא קרובה להחתמתו, אבל הוא החליט לשוב למולדתו לראשונה מאז גיל 22. לוברן צפוי להצטרף אליו

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 30.6/ספורט1

פחות משבוע לאחר שזכתה באליפות צרפת בתום סדרה דרמטית ומותחת נגד מונאקו, שנגררה להארכה במשחק החמישי והמכריע, וילרבאן רשמה הערב (חמישי) ניצחון גדול ומרשים נוסף - כשהחתימה לשנתיים את ננדו דה קולו.

מאז סיום העונה ניהל דה קולו מגעים ממושכים עם פנרבחצ'ה, שהציעה לו להישאר לעונה חמישית בשכר מופחת, ובתחילת השבוע היא התרשמה כי החתימה עמו קרובה, כשנותרו רק פרטים אחרונים כדי לסגור את העסקה.

אלא שבימים האחרונים חלה תפנית, ודה קולו חוזר לצרפת בגיל 35, לראשונה מאז עזב את שולה ב-2009. הוא יוביל את הקו האחורי לצידו של הרכש המסקרן פארקר ג'קסון-קרטרייט (26, 1.80), שמגיע מעונת MVP בליגה הגרמנית עם 19.3 נקודות ו-7.4 אסיסטים בטלקום בון.

ננדו דה קולו שחקן פנרבחצ'ה. Epsilon, GettyImages
פרק חדש בקריירה/GettyImages, Epsilon

דה קולו וג'קסון-קרטרייט יחליפו את שני הגארדים הבולטים של וילרבאן מהעונה החולפת, כריס ג'ונס שחתם בוולנסיה ואלי אוקובו שעל פי הדיווחים סיכם במונאקו. מי שצפוי להצטרף לדה קולו בווילרבאן, על פי דיווח של העיתונאי הליטאי דונאטאס אורבונס, הוא חברו לנבחרת, ז'ופרי לוברן. הסנטר הצרפתי ששיחק בעונה החולפת בז'לגיריס קובנה מחזיק בחוזה לעונה נוספת אצל הירוקים, אך הצדדים הגיעו להסכמה על פרידה.

פנרבחצ'ה, שכבר שיחררה את פריאיי הנרי, תיאלץ לחפש כעת רכז אחר לצידו של סקוטי ווילבקין, שהגיע ממכבי תל אביב. בשבועות האחרונים דווח כי המאמן החדש דימיטריס איטודיס מתעניין בניק קלאתיס, שנמצא בתסבוכת משפטית עם ברצלונה בנוגע להתרת חוזהו.

ננדו דה קולו, בן 35, החל את הקריירה שלו בשולה מהליגה הצרפתית, ממנה עבר בגיל 22 לוולנסיה. לאחר שלוש שנים עבור לסן אנטוניו ב-NBA, וממנה עבר לטורונטו. ב-2014 חזר לאירופה וחתם בצסק"א עמה זכה פעמיים ביורוליג בשנים 2016 ו-2019. ב-2016 נבחר לשחקן המצטיין של העונה ביורוליג וגם ל-MVP של הפיינל פור. בסיום עונת 2019 עבר לפנרבחצ'ה, וכעת הוא שב לארצו וינסה להוביל את וילרבאן לצמרת היורוליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully