וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקרבת להשלמת הסגל: מכבי תל אביב החתימה את ווייד בולדווין

30.6.2022 / 10:45

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הגארד (26, 1.93) שכיכב בבאסקוניה מצטרף לצהובים. בעונה החולפת תרם 15.4 נקודות ו-5 אסיסטים למשחק ביורוליג. "מהגארדים המובילים ביורוליג ובעל יכולות גופניות יוצאות דופן", ניתח קטש

עודד קטש מוצג כמאמן מכבי תל אביב במסיבת עיתונאים/צילום: רוני כנפו. עריכת וידאו: אביעד בלילי

מכבי תל אביב ממשיכה במסכת ההחתמות לקראת העונה הקרובה: הבוקר (חמישי) הצהובים הודיעו על צירופו של ווייד בולדווין, שעל פניית המועדון אליו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. בולדווין (26, 1.93) מגיע מבאסקוניה הספרדית, בשורותיה כיכב בעיקר מאז נבן ספאחיה החליף את דושקו איבנוביץ' בעמדת המאמן. בקבוצה הבאסקית תרם הגארד 15.4 נקודות וחמישה אסיסטים למשחק ביורוליג, ודייק ב-38.4 אחוזים לשלוש.

"ווייד הוא מהגארדים המובילים ביורוליג ובעל יכולות גופניות יוצאות דופן", ניתח המאמן עודד קטש לאתר הרשמי של המועדון. "הוא משחק היטב בשני צדי המגרש עם נחישות ואגרסיביות". יו"ר הוועדה המקצועית דיוויד בלאט הוסיף: "כולנו שמחים על הצטרפותו של ווייד למכבי. החוויה שלי איתו כאדם הייתה אך ורק חיובית. הישגיו המקצועיים ברמה הגבוהה ביותר באירופה היו יוצאי דופן. חשוב לו לנצח וחשובות לו הקבוצות שלו. כארגון, תפקידנו לתמוך בו ולעזור לו למצוא את הדרך לליבם של חבריו לקבוצה ושל האוהדים שלנו. וכמובן שתפקידו של ווייד הוא לעזור לנו בכל דרך להיות הכי טובים שאנחנו מסוגלים. יהיה כיף!".

במכבי תל אביב חשו כי מעבר לצורך בשחקן יוצר וסקורר, שישלים היטב את לורנזו בראון אשר חתם אתמול, הם היו זקוקים לכזה שיוכל גם לגבות אותו כרכז. בולדווין הפך לשחקן החיזוק השמיני שעודד קטש מצרף הקיץ, כאשר הבאים בתור צפויים להיות ג'וש ניבו וטי ג'יי ליף.

שחקן באסקוניה וייד בולדווין. Roberto Finizio, GettyImages
חיזוק מבטיח לקו האחורי של מכבי. בולדווין/GettyImages, Roberto Finizio

בולדווין שיחק באוניברסיטת ונדרבילט ואחרי עונתו השניה נרשם לדראפט ה-NBA, בו נבחר במקום ה-17 על ידי ממפיס. הוא השתתף ב-33 משחקים במדי הגריזליס, עבר לקבוצת ליגת הפיתוח ובאוקטובר 2017 חתם על חוזה "כרטיס כפול" בפורטלנד. בהמשך הועבר לקליבלנד, משם ליוסטון ואז לאינדיאנה, לפני שמצא עצמו בקבוצת הפיתוח של טורונטו. בקיץ 2019 הונחת באירופה לראשונה, על ידי יו"ר הוועדה המקצועית של מכבי, דיוויד בלאט, אז מאמן אולימפיאקוס.

קפיצת המדרגה הגיעה בשנה לאחר מכן בבאיירן מינכן. בשורותיה התבסס הגארד במפעל הבכיר באירופה, ולהט עם 15.3 נקודות, 4 אסיסטים, 3 ריבאונדים ו-1.1 חטיפות ב-27.1 דקות למשחק, בעוד קבוצתו הגיעה לפלייאוף. ביולי 2021 הוחתם בולדווין על ידי באסקוניה, וכאמור הפך בשורותיה לשחקן מוביל. בעונה החולפת פגש את הצהובים פעמיים: בוויטוריה רשם 15 נקודות, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, ובתל אביב להט עם 27 נקודות, 8 אסיסטים ו-7 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully