וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלפפון החם נשאר? אלפא דיאלו נוטה להמשיך במונאקו

29.6.2022 / 10:18

הפורוורד, שהצטיין בעונת הבכורה שלו ביורוליג, היה מבוקש בלא מעט מועדונים באירופה (בהם מכבי תל אביב) וקיווה לעבור ל-NBA. קבוצתו מציעה לו חוזה חדש לשנתיים, וההערכה היא שייענה בחיוב

תקציר משחק האליפות: ריאל מדריד - ברצלונה 74:81/ספורט1

עונתה הראשונה של מונאקו ביורוליג הייתה מוצלחת למדי, והסתיימה במרחק ניצחון אחד מעלייה לפיינל פור וגם מזכייה באליפות צרפת. לקראת הקיץ היא החליטה להעלות את תקציבה, ועל פי דיווחים באירופה הוא עשוי להגיע ל-18 מיליון יורו, כשג'ורדן לויד ואלי אוקובו אמורים להצטרף בקרוב באופן רשמי.

מלבד מסע הרכש, קבוצתו של סשה אוברדוביץ' מנסה לשמר ככל הניתן על הכוכבים שהובילו אותה להצלחות - ואחד המרכזיים שבהם הוא אלפא דיאלו. הפורוורד, שחוגג היום (רביעי) את יום הולדתו ה-25, קיווה להשיג חוזה ב-NBA והפך מבוקש בלא מעט קבוצות באירופה - בהן מכבי תל אביב, ונראה כי הוא בדרך להישאר.

אלפא דיאלו שחקן מונאקו. Nikola Krstic, GettyImages
צפוי להמשיך בקבוצה מהנסיכות. דיאלו/GettyImages, Nikola Krstic

מונאקו הגישה לו הצעה לשנתיים עם אופציה לעונה שלישית, והוא נוטה לקבל אותה ולחתום על הארכת חוזה. בעונה החולפת הוא העמיד ממוצעים של 9.6 נקודות ו-4.8 ריבאונדים, והעלה את רמתו בעיקר מאז אוברדוביץ' הגיע לנסיכות במקומו של זבזדאן מיטרוביץ'.

שאלת השאלות במועדון נוגעת באפן טבעי למייק ג'יימס. שני הצדדים מנהלים מגעים כבר תקופה ארוכה, ובשלב מסוים נדמה היה שהכוכב האמריקאי נמצא בדרכו חזרה לברוקלין נטס, אולם האפשרות שחברו הטוב קווין דוראנט יעזוב מנמיכה את הסיכוי לביצוע המהלך.

  • עוד באותו נושא:
  • מונאקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully