וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב במשא ומתן מתקדם לצירופו של יובל אשכנזי

עודכן לאחרונה: 29.6.2022 / 11:49

ניסיונות לצרף את קשר נתניה, סלליך סיכם ומנסה להסדיר את שחרורו מגנצ'לרבירלי. בקבוצה התגאו בנציגי הנוער: "הם העתיד שלנו"

תקציר: נבחרת הנוער של ישראל ניצחה 1:2 את צרפת/ספורט1

בהפועל תל אביב חשו אתמול (שלישי) גאווה גדולה עם עליית נבחרת הנוער לגמר אליפות אירופה. שלושה שחקנים ייצגו את הקבוצה בהרכב - סתיו למקין, אור ישראלוב וכובש השער השני אל ים קנצפולסקי - ובמועדון אמרו בסיום: "זאת נבחרת שמדברים בה כל הזמן על הכישרון של אוסקר גלוך, אבל השחקנים שלנו הם מרכז ההגנה והקישור. הם העתיד של המועדון".

במועדון הבהירו שהפועל באר שבע מימשה את סעיף היציאה של שי אליאס, כ-750 אלף יורו עבור 80 אחוז מהכרטיס ולמועדון לא הייתה שום אפשרות לשנות זאת. אליאס אמור לסכם את תנאי שכרו בבאר שבע, שיעמוד על כ-180 אלף יורו לעונה. דמי ההעברה בנוסף לשכרו שאליאס אמור היה להרוויח העונה, שווים לאדומים כ-4.5 מיליון שקל שמאזנים את תקציב הקבוצה לעונה הקרובה ויאפשרו להתחזק בעוד שלושה שחקנים לפחות.

סתיו למקין שחקן נבחרת הנוער של ישראל. VLADIMIR SIMICEK/AFP, GettyImages
הפועל תל אביב יודע: צריך לבנות עליהם. קנצפולסקי ולמקין חוגגים, אתמול/GettyImages, VLADIMIR SIMICEK/AFP

לאחר עזיבת אליאס, האדומים מנהלים מו"מ מתקדם לצירופו של יובל אשכנזי שאיבד את מקומו בהרכב מכבי נתניה, ויפנו לבאר שבע בנושא אלטון אקולטסה, אותו רוצים לראות במועדון בכנף שמאל. מרבית הפרטים בעסקת אלן אוז'בולט כבר סגורים ובמועדון מעריכים כי עד לסוף השבוע תצא הודעה רשמית בנושא.

שחקן נוסף שצפוי להצטרף הוא סינטאיהו סלליך. שחקן הכנף סיכם את תנאיו לשנתיים במועדון, אבל עדיין לא הצליח להסדיר את שחרורו מג'נצ'לרבירלי, קבוצתו הטורקית בשנתיים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully