וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיך בקרית שמונה: מוחמד שכר חתם לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת

28.6.2022 / 15:48

בתום מו"מ שנמשך שבועות ארוכים, הפרטים סוכמו והוא ימשיך בקבוצה שאליה הצטרף לפני ארבע שנים וחצי: "מקום שהוא כמו בית בשבילי"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 28.6/ספורט1

הקשר מוחמד שכר הגיע היום (שלישי) למשרדי עירוני קרית שמונה וחתם על חוזהו החדש לשנתיים הבאות, עם אופציה לעונה שלישית. לאחר משא ומתן שנמשך כבר מספר שבועות, השבוע סוכמו הפרטים בין הקבוצה לשחקן וכעת הושלמה העסקה. שכר הגיע למעמד החתימה יחד עם סוכנו ושחקן העבר של המועדון, ברק בדש,

המאמן החדש מנחם קורצקי מאוד רצה לראות את שכר ממשיך, במיוחד לאור השיפור הגדול ביכולתו בעונה שעברה והעובדה שהפך לאחד השחקנים המשמעותיים, בוודאי בחצי העונה האחרונה תחת סלובודן דראפיץ'.

לאחר החתימה אמר שכר: "שמח מאוד להישאר במקום שהוא כמו בית בשבילי. נעשה הכל כדי שהמועדון יהיה בצמרת הליגה כדי לשמח את האוהדים. תודה לאיזי שרצקי ויוסי אדרי על האמון ותודה לסוכנים שלי ברק בדש ודודו דהאן על הליווי והדרך ביחד. רק שנעשה ונצליח בעזרת השם".

מוחמד שכר, חלוץ עירוני קרית שמונה. מאור אלקסלסי
ממשיך בקרית שמונה. שכר/מאור אלקסלסי

שכר בן ה-26 נרכש על ידי עירוני קרית שמונה מהפועל רעננה בינואר 2018 ואמנם התקשה לפרוץ, אבל בעונה שעברה הבקיע שישה שערי ליגה - יותר מבכל העונות הקודמות וכמו בעונת השיא שלו בהפועל רעננה ב-2016/17.

כזכור, דראפיץ' מונה בנובמבר למאמן קרית שמונה ותחילה שכר עלה אצלו מהספסל, אבל הוא עם הזמן שיפר את יכולותיו ובסופו של דבר הבקיע את כל ששת שעריו בשבעת המשחקים האחרונים של העונה ובאותו רצף גם הוסיף ארבעה בישולים. כעת נראה ששיתוף הפעולה עם איתמר שבירו יימשך גם בעונה הבאה, תחת המאמן החדש מנחם קורצקי כמובן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully