וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר עשויה לבקש ממכבי חיפה לדחות את תשלום החוב על שועה בשנה נוספת

28.6.2022 / 6:25

בית"ר צריכה לשלם כ-1.8 מיליון שקל תמורת החלוץ ודחייה של החוב תסייע לקבוצה לעבור בבקרה. אביאל זרגרי הוצע לירוקים במסגרת הניסיון לכסות את החוב, אבל בשלב עדיין אין התפתחויות

אוהדי בית"ר ירושלים מפגינים מול ביתו של משה חוגג/שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בית"ר ירושלים תחל היום (שלישי) את האימונים לעונת 22/23 במתחם בבית וגן, עם צפי לאוהדים שמתכוונים להגיע ולמחות על מצב המועדון. בשלב זה הסגל של בית"ר כלל לא דומה למה שיוסי אבוקסיס וגל כהן רוצים לראות, וכולל מעט מאוד שחקנים מהעונה שעברה.

בין היתר יופיעו באימון אוראל דגני (שכבר קיבל התבשר שעליו לחפש קבוצה), מקס גרצ'קין, אביאל זרגרי, דן עזריה, אופיר קריאף, ירדן שועה וחלאופילו פלייטר. בנוסף יצטרפו להתרשמות נבחנים, ביניהם הבלם מור נעמן, שחקן הכנף רוי רונן, רון אשכנזי, יונתן לוי ויעקב מזרחי.

הצוות המקצועי רוצה לצרף לסגל הנוכחי לפחות שמונה שחקנים. לקבוצה אין כרגע מגן ימני (בני יהודה מוכנה רק למכור את עמית כהן), אין לה בלמים, היא צריכה מגן שמאלי נוסף, קשר אחורי, שחקני כנף וחלוץ. הצוות המקצועי מקווה שכאשר יהיה פתרון ניהולי-תקציבי למועדון ואי הוודאות יוסר, דברים יתחילו להתקדם והקבוצה תתחיל לקבל צורה.

שחקני בית"ר ירושלים ירדן שועה, אביאל זרגרי מאוכזבים. מאור אלקסלסי
יהיו חלק מהפתרון? זרגרי ושועה/מאור אלקסלסי

אביאל זרגרי הוצע למכבי חיפה אך בשלב זה הצוות המקצועי בירוק לא רואה בו שחקן משמעותי לסגל. למרות זאת, דובר על אפשרות שבתור סיוע לבית"ר, יעקב שחר ירכוש אותו בסכום ריאלי וישאיר אותו בבירה לעונה נוספת. במקביל, אם לא יימצא פתרון כלכלי יבקש המועדון ממכבי חיפה לדחות את תשלום החוב עבור רכישת ירדן שועה, שעומד על כ-1.8 מיליון שקל, בשנה נוספת. בעלי מכבי חיפה יעשה זאת רק אם יבין שהפתרון הכללי יהיה נכון לבית"ר.

ומה עושה בקרת התקציבים? יצחק יונגר ומשה חוגג מעבירים מסרים שנעשים ניסיונות לפרוס על פני מספר שנים את ההתחייבויות של המועדון עם ספקים ובעלי חוב נוספים, כדי שאפשר יהיה להעביר את הקבוצה בבקרה.

אם בית"ר לא תעשה זאת עד ה-30 ביוני, היא תקבל ארכה של שבוע עד עשרה ימים. בהתאחדות הבהירו כי הקבוצה לא תקבל ארכה נוספת מעבר לכך ותהיה חייבת למצוא פתרונות. בבית"ר מוכנים למצב כזה, ואם יזדקקו לארכה נוספת יפנו גם לבית המשפט ויציגו תקדימים מהשנים האחרונות בהן קבוצות קיבלו ארכות עד לחודש אוגוסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully