וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד קשה: הרוגים ועשרות פצועים בקריסת אצטדיון במלחמת שוורים בקולומביה

עודכן לאחרונה: 27.6.2022 / 9:09

בתיעוד מאספינל שבקולומביה נראה מבנה מעץ קורס במהלך מופע לקהל הרחב, על פי הדיווחים ישנם לפחות ארבעה הרוגים וכ-70 פצועים. בתיעוד מהאירוע נראה המופע בעיצומו כשלפתע קורס המבנה אל תוך הזירה והמשתתפים נסים על נפשם

אצטדיון קורס במהלך מלחמת שוורים בקולומביה/סוכנויות הידיעות
מבנה קרס באצטדיון בו התקיימה מלחמת שוורים בעיר אל אספינל בקולומביה. 26 ביוני 2022. רויטרס
רגע הקריסה באצטדיון/רויטרס

לפחות ארבעה בני אדם נהרגו וכ-70 נפצעו בקריסת מבנה באצטדיון בו התקיימה מלחמת שוורים בעיר אל אספינל בקולומביה - כך מסרו אמש (ראשון) הרשויות המקומיות במדינה. "נכון לעכשיו יש ארבעה הרוגים, שתי נשים, גבר וילד", מסר מושל המחוז, חוסה ריקרדו אורוזקו. בתיעוד מהאירוע ניתן לראות את מלחמת השוורים בעיצומה, כשלפתע קורס המבנה אל תוך הזירה.

בכיר ברשות הביטחון המקומית, לואיס פרננדו ולז, מסר כי לא נותרו לכודים בהריסות, ומספר אנשים עליהם דווח שנעדרו, אותרו. עוד אמר כי רכבי חירום נשלחו למקום מהערים הסמוכות איבאג ומלגר על מנת לסייע בפינוי הפצועים הרבים, שפונו לבית החולים בעיר. הוא ציין כי הוא אינו יודע ממה נבנה המבנה שקרס, אולם ככל הנראה מדובר בלוחות עץ.

באוקטובר 2012 נפצעו 19 בני אדם, בהם שניים באורח קשה, בקרב שוורים שיצא מכלל שליטה בקולומביה. במסגרת המסורת האלימה, המכונה בקולומביה "קורלאה", לוחמי השוורים החובבניים נוהגים לשתות לשוכרה, ואז לקפוץ לזירה ולהתגרות בשוורים. "אין ספק שאותי זה לא מפחיד, כי אם הייתי פוחד לא הייתי נכנס לזירה", הסביר אחד מלוחמי השוורים, לואיס אריאטה. "זו העבודה שלי, כדי לגמור את החודש".

מלחמות השוורים הפופולאריות בקולומביה גבו בשנים האחרונות את חייהם של צופים ומשתתפים רבים. הלוחמים, עם זאת, מתנגדים. "אני משמש כלוחם ממלא מקום, עמיתי הוא לוחם ותיק, ומי שרוצה להיפטר ממלחמות השוורים סתם נלחם במסורת, וזה לא יוכל לקרות", אמר דויד גונזלס, גם הוא כאמור לוחם שוורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully