וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן הכנף ניקולאו דומיטרו חתם בבני סכנין

26.6.2022 / 17:15

הכדורגלן בן ה-30 שנולד ברומניה, ייצג את הנבחרות הצעירות של איטליה ונרכש על ידי נאפולי ב-2010, כבש שלושה שערים באוטה ארד בעונה שעברה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 26.6/ספורט1

אחרי צירופו של מיטיה לוטריץ' הסלובני, בני סכנין הודיעה הערב (ראשון) על החתמת זר חדש נוסף: האיטלקי ניקולאו דומיטרו. מדובר בשחקן בן 30 שייצג בעבר את הנבחרות הצעירות של איטליה, אבל יכול היה לבחור גם בשבדיה בה נולד וממנה היגרה משפחתו לארץ המגף כשהיה ילד, ברזיל ממנה מגיעה אמו או רומניה בה נולד אביו. הקיצוני השמאלי, שיכול לשחק בכמה עמדות בחלק הקדמי, חתם לעונה אחת באמצעות סוכנו ירון ברנס.

ניקולאו דומיטרו במדי נאפולי 2016. Francesco Pecoraro, GettyImages
תשע הופעות בסרייה A במדי נאפולי. ניקולאו דומיטרו/GettyImages, Francesco Pecoraro

דומיטרו החל את דרכו באמפולי ונרכש ב-2010 על ידי נאפולי תמורת מיליון וחצי יורו, עוד לפני שחגג יום הולדת 19. הוא רשם תשע הופעות בליגה הבכירה ואז יצא לסדרת השאלות בקבוצות שונות באיטליה. ב-2016 הושאל לנוטינגהאם האנגלית ולאחר סיום חוזהו שיחק גם באלקורקון וחימנסטיק הספרדיות, חזר לאיטליה למדי ליבורנו וב-2019 עבר לרומניה, מולדתו של אביו. הוא שיחק בגז מטאן מדיאש וכבש במדיה 12 שערים בעונה וחצי, לפני שחתם בסואון בלווינגס הקוריאנית בינואר 2021, אך בחלוף שנה שב לרומניה וקבוצתו האחרונה הייתה אוטה ארד, במדיה כבש שלושה שערים ב-13 משחקים.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully