וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר חוששים: "אוי ואבוי אם זה הסגל שיהיה לאבוקסיס השנה"

26.6.2022 / 7:50

הקבוצה תפתח את האימונים עם סגל קצר ביותר: "הזמן דוחק וחייבים להתחזק". בבקרה מתעקשים: התקציב לא יעבור ללא ערבויות מחולטות

אוהדי בית"ר ירושלים מפגינים מול ביתו של משה חוגג/שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בית"ר ירושלים תפתח ביום שלישי את האימונים עם סגל דליל והרבה מאוד נבחנים שינסו להרשים את יוסי אבוקסיס. נכון לעכשיו השחקנים החתומים בקבוצה הם נתנאל דלויה, מקס גרצ'קין, אוראל דגני, אופיר קריאף, אביאל זרגרי, דן עזריה, ירדן שועה, רוי דוגה וחלאופילו פלייטר. עוזיאל פרדו ודוד דגו סיימו חוזה ובמועדון רוצים להשאיר את תמיר עדי ועמית כהן, אבל כרגע בלתי אפשרי להחתים אותם. במקרה של עמית כהן, הוא חוזר לבני יהודה שדורשת כסף עבור מכירתו.

"אוי ואבוי אם זה יהיה משהו שדומה לסגל שלנו השנה", אמרו בקבוצה בחשש. "חייבים להתחזק בלא מעט שחקנים והזמן דוחק".

שחקני בית"ר ירושלים אביאל זרגרי, אופיר קריאף, עוזיאל פרדו. דני מרון
תקציב דליל, סגל דליל. קריאף, פרדו וזרגרי/דני מרון

הצוות המקצועי מנסה לשמור על מה שנותר מהסגל בתקווה שבהמשך יינתן תקציב אמיתי לחיזוק. כרגע העזיבה של איתמר ניצן מאפשרת לצרף שני זרים בסך של כ-120 אלף דולר כל אחד, אך בסכומים האלה קשה למצוא שחקנים בכירים. העובדה שבשלב זה בית"ר אפילו לא קרובה לעבור בבקרת התקציבים מראה שיהיה קשה למועדון לצרף שחקנים הקיץ במתכונת הנוכחית. האפשרויות הן בעיקר שחקנים זולים וצעירים בשכר חייל, גם כדי לעבות את הסגל.

ומה חדש עם חוגג והבקרה? נצטרך להמתין ל-30 בחודש על מנת להבין לאן זה הולך. בסופו של יום גם חוגג וגם הבקרה לא רוצים להגיע לפירוק וכן רוצים את בית"ר בליגת העל, אך מנגד, הבקרה, ההתאחדות והאוהדים לא רוצים את חוגג בבית"ר וכולם מבינים את המשמעויות של מה שיקרה אם יישאר.

בבקרה הבהירו להתאחדות שלא יאשרו לחוגג להעביר אפילו שקל אחד מעבר להכנסות הצפויות ללא ערבויות חיות הניתנות לחילוט מיידי. ועדיין, חוגג חוזר ומתעקש שאם לא יקבל את הסכומים שדרש, הוא לא ישחרר את הקבוצה ומשוכנע כי איש סודו יצחק יונגר יעשה את המהלכים הנכונים ויפרוס את החובות כך שיוכל לפתוח עונה, מה שימשוך את הסאגה הזאת בעוד מספר שבועות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully