וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמאה אוהדי בית"ר ירושלים שוב הפגינו מול ביתה של סיגלית סייג

23.6.2022 / 21:55

הקהל הצהוב-שחור לא מרפה והתייצב פעם נוספת להפגנה בניסיון לעורר את יו"ר הבקרה התקציבית. במועדון הבהירו כי אין באפשרותם לספק ערבויות תוך שבוע

אוהדי בית"ר ירושלים מפגינים מתחת לביתה של סיגלית סייג, יו"ר הבקרה התקציבית/לפי סעיף 27א'

אוהדי בית"ר ירושלים ממשיכים במחאות. גם הערב (חמישי) הגיעו כ-100 מהם הגיעו לביתה בירושלים של רו"ח סיגלית סייג, יו"ר הבקרה התקציבית כידוע, ומחו כנגד התנהלותה שלה ושל בקרת התקציבים מול משה חוגג והחובות שייצר לבית"ר ירושלים, שבשלב זה טרם ברור אם תוכל להעביר תקציב מינימום לעונה הבאה ולשחק בליגת העל.

הבקרה דורשת מחוגג הבהרות לערבויות עבור תקציב הקבוצה בעונה הקרובה עד ל-30 ביוני, משמע תוך שבוע, אבל בבית"ר ירושלים הבהירו כי אין ביכולתם לעשות זאת והם מחכים לפתרונות.

אוהדי בית"ר ירושלים מפגינים מול ביתה של סיגלית סייג. שלומי גבאי
הגיעו גם הערב לביתה של סייג. אוהדי בית"ר/שלומי גבאי

יתרה מכך אמרו בבית"ר ירושלים כי הדד ליין לא מלחיץ אותם, ואם צריך, הם יעבירו תקציב גם בתחילת אוגוסט, כפי שעושות קבוצות אחרות, גם אם יצטרכו לעתור לבית המשפט בנושא.

אגב, מוקדם יותר היום מספר אוהדי בית"ר ירושלים שלא הזדהו, החליטו לעשות צחוק מחוגג ושלחו לביתו חבילה שבה לא היה רק מכתב ציני במיוחד, אלא גם, כך לטענתם, מדי אסיר, ערכת וזלין ועוגיות: "גם אנחנו נדהמנו לשמוע כי המשטרה החליטה לתפור לך תיק על עבירות הונאה ועבירות מין חמורות. אחרי שקראנו את התכתבויות שלך מול האוהדים, השתכנענו כי כלל התיקים נגדך מופרכים. כולנו תקווה כי עד מהרה ייצא הצדק לאור, והתיקים נגדך יסגרו בקול ענות חלושה. בנוסף, שמענו בכלי התקשורת כי המשטרה חילטה את כספיך, ואפילו מארנקך הדיגיטלי נעלמו 2.5 מיליוני שקלים. תעלומה של ממש", כתבו אותם אוהדים, לטענתם כמובן.

"אי לכך, החלטנו אנו, אוהדי בית"ר ירושלים, להניח לרגע את כל המחלוקות בצד, ולסייע לך לפחות במימון ערכה בסיסית לאסיר המתחיל. אנו כמובן מלאי תקווה שלא תאלץ להשתמש בה, אך רוצים להכין אותך מראש לאפשרות שמערכות האכיפה תצלחנה במזימתן הזדונית להכניס אותך למאסר ממושך. אגב, העוגיות נפלו לך שלשום בזמן ההפגנה מול ביתך, ולכן החלטנו להשיב לך אבידה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully