וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזר הרביעי של הפועל חיפה: לאנדרו סילבה חתם לשנתיים

23.6.2022 / 20:24

הקשר בן ה-28, ששיחק בעברו בנבחרות הצעירות של פורטוגל, הצטרף לסגל של ניר קלינגר. יואב כץ: "שחקן עם רזומה מרשים שיעזור לנו"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 23.6/ספורט1

הפועל חיפה ממשיכה בבניית הקבוצה לעונה הבאה. הערב (חמישי) הודיעו האדומים-שחורים על החתמתו של הקשר הפורטוגלי לאנרדו סילבה, בעברו שחקן הנבחרות הצעירות של ארצו וכעת הזר הרביעי של ניר קלינגר לעונה הבאה.

סילבה, שיכול לשחק כקשר אחורי וכקשר מרכז שדה, רשם בעונה שעברה 34 הופעות במדי ארוקה בליגה הבכירה בפורטוגל וסיים עם שער אחד ושני בישולים. הוא גדל במועדון הפאר פורטו וגם זכה לרשום 55 הופעות בנבחרות פורטוגל הצעירות, אולם לא בנבחרת עד גיל 21 או בבוגרים. בפורטו הוא שיחק רק בקבוצת המילואים ומשם המשיך גם לא.א.ל לימסול הקפריסאית לארוקה שצירפה אותו בעונה שעברה אחרי שתחילה הגיע אליה בהשאלה.

לאנדרו סילבה, קשר פורטוגלי שחתם בהפועל חיפה. Gualter Fatia, GettyImages
הזר הרביעי של קלינגר. סילבה/GettyImages, Gualter Fatia

סילבה הוא השחקן הזר השני שמצטרף להפועל חיפה בשעות האחרונות, כי רק בצהריים הודיעה הקבוצה על החתמתו של ניקיטה מוצפאן בן ה-20, שחקן נבחרת מולדובה.

הבעלים יואב כץ, שניהל את המו"מ בשבועות האחרונים מול השחקן וסוכנו, אמר: "אנחנו מתקדמים בהשלמת הסגל לעונה הקרובה בדמות החתמת שחקן עם רזומה מרשים כמו ליאנדרו שיעזור לנו להשיג את המטרות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully