וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקוטי ווילבקין על סף חתימה בפנרבחצ'ה, מכבי תל אביב תקבל כמיליון דולר

עודכן לאחרונה: 21.6.2022 / 16:50

אם לא יהיו הפתעות ברגע האחרון, כוכב מכבי תל אביב יצטרף לאלופת טורקיה וישחק בה כמקומי. היא ניצחה את ברצלונה בקרב על שירותיו. הטורקים נפרדו מווסלי שצפוי להגיע לקטאלוניה, סרחיו רודריגס בדרך חזרה לריאל מדריד

בהנחה שלא יהיה טוויסט של הרגע האחרון במותחן סביב עתידו של סקוטי ווילבקין, נראה כי כוכב מכבי תל אביב ימשיך ללבוש צהוב-כחול - אבל בפנרבחצ'ה. הגארד נמצא על סף חתימה בשורות אלופת טורקיה, וגם פרטי הפיצוי שתקבל הקבוצה הישראלית על שחרורו עומדים בפני סגירה. העסקה תושלם ככל הנראה בשעות או בימים הקרובים. הצהובים צפויים לקבל כמיליון דולר.

ווילבקין עוזב את ישראל אחרי ארבע שנים, ויופיע בפנר על תקן שחקן מקומי, הודות לדרכון הטורקי שבו הוא מחזיק ושבאמצעותו הפך גם לשחקן נבחרת טורקיה עד לשנה שעברה. מבחינת קבוצתו החדשה, מדובר במהלך אסטרטגי: בכך היא מקווה לאזן את היתרון שבו החזיקה יריבתה הגדולה אנאדולו אפס, שנהנית משירותיו של שיין לארקין כמקומי.

סקוטי ווילבקין מכבי תל אביב מעל לורנצו בראון פנרבחצ'ה. דני מרון
בקרוב בפנרבחצ'ה? ווילבקין מעל לורנצו בראון מפנר/דני מרון

גם ברצלונה חפצה בווילבקין, ובמהלך השבוע שעבר ניהלה איתו מגעים ועמדה בקשר עם מכבי תל אביב בנוגע לבייאאוט שתשלם תמורתו. פנרבחצ'ה לא ויתרה, שיפרה בתגובה את הצעתה - ודאגה להנחיתו באיסטנבול. כעת נותר לראות כיצד ייראה הקו האחורי שסביבו, ובייחוד כיצד ינהג המאמן החדש דימיטריס איטודיס בנוגע לחניכו לשעבר מצסק"א מוסקבה, ננדו דה קולו.

יאן וסלי שחקן פנרבחצ'ה. Epsilon, GettyImages
עוזב את איסטנבול, מתקרב לברצלונה. וסלי/GettyImages, Epsilon

בקרב אחר ברצלונה היא זו שניצחה את פנרבחצ'ה. הטורקים נפרדו היום באופן רשמי מיאן וסלי, ששיחק עבורם במשך שמונה עונות רצופות, מאז חזר מה-NBA בגיל 24. הוא יגיע לקטאלוניה ויהיה הסנטר המוביל של בארסה, במקומו של ברנדון דייויס שסגר באולימפיה מילאנו.

בינתיים, אלופת ספרד ריאל מדריד הגיעה לסיכום עם סרחיו רודריגס על חזרתו אליה אחרי שש שנות נדודים בפילדלפיה, צסק"א ואולימפיה מילאנו. הרכז הספרדי, שחגג בשבוע שעבר את יום הולדתו ה-36, צפוי לחתום לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully