וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד אוקראיני בישראל? בני סכנין בשיחות עם השוער מיקיטה שבצ'נקו

עודכן לאחרונה: 21.6.2022 / 10:02

בקבוצה ינסו לצרף את השוער, שהשתייך לסגל של שחטאר דונייצק אך מצא את עצמו בלי קבוצה בעקבות המלחמה באוקראינה. נמשכות השיחות עם עומרי בן הרוש, איברהימה קונטה ואנטה פוליץ'

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 21.6/ספורט1

בני סכנין ממשיכה בניסיונות החיזוק שלה לקראת העונה הבאה, כאשר על הפרק צירוף של שוער חדש והקבוצה נמצאת בשיחות עם השוער האוקראיני מיקיטה שבצ'נקו. השוער, ששיחק בזוריה לוגאנסק בעונה החולפת, מצא עצמו ללא קבוצה בשל המלחמה באוקראינה וכעת מתנהלות שיחות בין ראשי סכנין לשוער.

בני סכנין בשיחות עם השוער האוקראיני מיקיטה שבצנקו. השוער ששיחק בזוריה לנדסק ולפני כן אף היה שייך לשחטאר דונצייק, מצא עצמו ללא קבוצה בשל המלחמה לאוקראינה. כעת מתנהלות שיחות בין ראשי סכנין לשוער שמיוצג בלעדית על ידי תמיר אזיזוב, כפיר וישראל אברג'יל מסוכנות p.f.t group.

מיקיטה שבצ'נקו. מתוך טוויטר, צילום מסך
יגיע לליגת העל? מיקיטה שבצ'נקו/צילום מסך, מתוך טוויטר

שבצ'נקו, שגדל בשחטאר דונייצק, הושאל בשנים האחרונות ללוגאנסק וגם לקרפאטי לבוב. הוא היה בכל הנבחרות הצעירות של אוקראינה וגם השתייך לסגל הנבחרת הבוגרת ביורו 2016.

במקביל, בקבוצה ממשיכים בשיחות עם איברהימה קונטה ואנטה פוליץ'. בסכנין לא מימשו את האופציה על השניים בזמן ולכן מנהלים איתם משא ומתן על הארכת חוזיהם, כאשר ההערכה היא שהשניים יישארו. במקביל נמשכות השיחות עם עומרי בן הרוש במטרה להשאירו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully