וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב גיששה אצל בן שהר, ינקוביץ' עזב לקרבאח

חלוץ מכבי חיפה צפוי לחזור להתאמן בעוד כשבועיים, הירוקים לא יעמדו בדרכו. המונטנגרי חתם לשלוש שנים בקבוצה מאזרבייג'אן, שמימשה את סעיף שחרורו - 125,000 יורו

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 20.6/ספורט1

חלוצה של מכבי חיפה, בן שהר, צפוי לחזור לפעילות מלאה מוקדם מהצפוי. כזכור, החלוץ הוותיק נפצע באימון לקראת סוף העונה שעברה וההערכות הראשוניות היו שייעדר תקופה של שלושה חודשים לכל הפחות. שהר התייעץ עם רופאים, כולל מהצוות של צ'לסי, החליט לעבור ניתוח והחל בשיקום מהיר.

לפי ההערכות שהר יחזור לפעילות מלאה בתוך שלושה שבועות מהיום. החלוץ עורך שיקום ואימונים קלים כבר עתה ומתלבט אם לצאת למחנה האימון של מכבי חיפה או להגביר את השיקום בארץ.
שהר עבר עונה לא פשוטה בה מיעט לקבל דקות משחק, אך בסביבתו מציינים שהוא מאוד רעב לקראת העונה הקרובה ונחוש להוכיח את עצמו.

בשלב זה שהר לא מחזיק בהצעות, אך בחיפה מעריכים שיהיה לו ביקוש גדול אם יוחלט שלא ימשיך לאחר שישוב מהפציעה. מי שכבר גיששה לגבי מצבו הרפואי של שהר היא הפועל תל אביב, שבמדיה הוא שיחק בעבר. "לבן יש עוד הרבה מה לתת בכדורגל. הוא מבין שלא יקבל הזדמנות אמיתית בחיפה ולא מתכוון לשרוף את שנות הכדורגל שנשארו לו", אמרו בסביבתו. אם הוא יבקש לעזוב, מכבי חיפה לא תעמוד בדרכו.

חיפה עצמה מעוניינת להחזיר את ניקיטה רוקאביצה שמתקרב לקבוצה וכן להחתים זר נוסף. העדיפות היא לפרנצדי פיירו, אך העסקה על סף פיצוץ וזאת לאור דרישה של הצרפתים לדמי מעבר של שלושה מיליון יורו. "זה מסובך ולא פשוט", העיד גורם בחיפה, "אנחנו מנסים, אבל כרגע לא נראה שיש מקום לאופטימיות".

בן שהר שחקן מכבי חיפה בחימום. מאור אלקסלסי
נחוש להוכיח את עצמו בעונה הבאה. שהר/מאור אלקסלסי

בתוך כך, מי שעזב באופן סופי את הפועל תל אביב הוא מרקו ינקוביץ'. אחרי שנכתב אתמול כי הקשר המונטנגרי מחזיק בהצעה מקרבאח, אלופת אזרבייג'אן המכהנת הכריזה הערב על החתמתו של ינקוביץ' לשלוש שנים.

הפערים שהיו בין קרבאח להפועל תל אביב נסגרו בסופו של דבר, והאזרים מימשו את סעיף שחרורו של הקשר מהמועדון האדום, שהכניס לקופתו 125,000 יורו. "אני רוצה להודות למועדון ולאחל לחבריי לקבוצה לשעבר בהצלחה בעתיד", כתב ינקוביץ' בסטורי ונפרד מהפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully