וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקי ספורט: אליפות ישראל במרוצי כביש יוצאת לדרך

20.6.2022 / 9:45

האליפות תתקיים בסוף השבוע הקרוב ברמת הגולן: "מסלולי רכיבה לא שגרתיים". עמותת "אתגרים" בשיתוף עיריית תל אביב-יפו וקבוצת הראל ביטוח ופיננסים תערוך בסוף השבוע הקרוב את אירוע "מפרשים של תקווה" במרינה בתל אביב

ביום שישי הקרוב תוזנק ממתחם וואסט שבגולן אליפות ישראל במרוצי כביש וברכיבה נגד השעון. האירוע מתקיים ביוזמת איגוד האופניים בישראל שחבר למועצה האזורית המארחת גולן באמצעות החברה הכלכלית גולן ובשיתוף פעולה עם אגף התיירות בגולן ואגף פיתוח כלכלי.

צפון הגולן הוא מקום אידאלי לקיום אימונים ואירועי ספורט עקב האקלים הנוח ברוב ימות השנה, תנאי השטח והתשתית התיירותית לוגיסטית שפותחה במיוחד לקבוצות רוכבים/ רצים וטיילים. באירוע ייקחו חלק גם רוכבים ישראלים בינלאומיים. אליפות ישראל מתקיימת במקביל לכל האליפויות הלאומיות ברחבי העולם, המתקיימות באופן מסורתי בסוף השבוע האחרון של חודש יוני, השבוע ה - 26 בשנה, ממש שבוע לפני שהטור דה פראנס ייצא לדרך.

אליפות ישראל באופני כביש. יחצ,
אליפות ישראל באופני כביש/יחצ

המנצחים באליפות ילבשו למשך שנה שלמה את חולצת הכחול-לבן של אלוף ישראל, לכן, סיכוי גבוה שהרוכב שינצח את אליפות ישראל בגולן, יופיע עם החולצה שבוע לאחר מכן על קו הזינוק של המרוץ הגדול בעולם - הטור דה פראנס. בין הרוכבים שיגיעו להתמודד על החולצה הנכספת ניתן למצוא את גיא ניב (שעבר לגור בקיבוץ דפנה בגלל תנאי הרכיבה המעולים באזור), שותפו לקבוצה נדב רייסברג (שגם מתגורר בקיבוץ דפנה) והנציג הגולני איתן לוי ממושב כנף.

גם בזירת הנשים חלה התקדמות ניכרת בשנים האחרונות, רוכבות ישראליות מתחרות בשורות קבוצות מקצועניות, בכביש ובשטח כאשר עומר שפירא נחשבת למובילה כרגע בקרב הנשים, הודות להופעה מרשימה ביותר במרוץ הכביש האולימפי והישגיה הנוספים בשנים האחרונות.

לדברי ירדן גזית מנכ"ל איגוד האופניים בישראל: "הגולן הוא חבל ארץ מיוחד - יפה, פראי, מגוון בטופוגרפיה שבו. הגולן מציע מסלולי רכיבה לא שגרתיים, מרחבים, עליות ארוכות וירידות מסעירות. אם מוסיפים על זה את הכבישים השקטים יחסית, את אתרי הלינה שממוקמים בכל מקום, בכל רמת אירוח שמחפשים (מתנאים פשוטים ועד תנאי יוקרה), הקרבה לכנרת ולחרמון, הרי שמדובר באזור מעולה לרכיבת אופניים, שטח וכביש.

בים כולם שווים

עמותת "אתגרים", העוסקת בהעצמה ושילוב חברתי של ילדים ובוגרים עם מוגבלות באמצעות ספורט אתגרי בטבע, תערוך בשיתוף עיריית תל אביב-יפו וקבוצת הראל ביטוח ופיננסים בפעם ה-3 ברציפות את אירוע "מפרשים של תקווה". האירוע יתקיים במרינה בתל אביב בין התאריכים 25-23.6 ובמסגרתו תתקיים אליפות ישראל לשייט דו-קרב עיוורים ולקויי ראייה. בנוסף תתקיים באירוע תחרות שייט הפתוחה לקהל הרחב במגוון דגמי סירות ובהשתתפות 400 שייטים, מתוכם כ-200 שייטים עם מוגבלות מעמותת "אתגרים" ומחוגי השייט של עיריית תל אביב-יפו. האירוע נערך במטרה להעצים נשים ואנשים עם מוגבלות ולעודד את שילובם בחברה.

אליפות ישראל בשייט דו-קרב עיוורים ולקויי ראייה תתקיים בשלושת ימי האירוע, בהשתתפות 50 שייטים ב-4 סירות ובמתכונת של דו-קרב. המסלול יותאם לעיוורים באמצעות ציוד ומצופים מצפצפים בהתאם לתנועת הסירה במים. ביום שבת 25.6 תערך תחרות השייט הפתוחה לקהל הרחב, בהשתתפותם של 400 שייטים עם וללא מוגבלות ובסיומה יתקיים טקס חלוקת הגביעים. הדגמים המשתתפים בתחרות הינם: סונאר ORC-1, ORC-2, ספינות עממי, סנוניות מערך גבוה, סנוניות מערך נמוך, First 21.7.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מפרשים של תקווה. עמותת אתגרים, אתר רשמי
מפרשים של תקווה/אתר רשמי, עמותת אתגרים

מנכ"ל עמותת "אתגרים", ניר הכהן מסר: "אירוע מפרשים של תקווה הוא חגיגת העצמה ימית שהפך כבר למסורת. "אתגרים" פעילה במגוון רחב של ענפי ספורט אתגרי ביבשה ובים והאירוע הינו המשך ישיר לפעילות הימית הענפה שאנו מקיימים הכוללת בין היתר פעילויות שיט, צלילה, סקי מים, קיאקים, גלישת גלים ושחייה. בפעילויות השונות מוכיחים המשתתפים כל פעם מחדש שבעזרת כוח הרצון אפשר לנצח כל מגבלה. אנו מודים לעיריית תל אביב-יפו ולקבוצת הראל ביטוח ופיננסים על השותפות המשמעותית ומזמינים את הציבור לקחת חלק בתחרות."

עמותת "אתגרים" נוסדה בשנת 1995 במטרה להעצים ולשלב חברתית אנשים עם מוגבלות באמצעות ספורט אתגרי בטבע. יעילות פעילויותיה של "אתגרים" נחקרה והוכחה ככלי להעצמה אישית, לחיזוק הביטחון והדימוי העצמי, והרחבת היכולות בכל תחומי החיים. פעילות "אתגרים" פתוחה לכלל ציבור האנשים עם מוגבלות מכל סוג שהוא ולכל הגילים. העמותה פיתחה, לראשונה בישראל, מגוון ענפי ספורט חדשים בטבע המותאמים לצרכים מיוחדים: אופניים, פארקי חבלים, ריצה והליכה, שייט, צלילה, גלישת צוקים וטיפוס, סקי מים, קיאקים, קארטינג, גלישת גלים, שחייה, טיולים ועוד. "אתגרים" פועלת בכל רחבי הארץ, ובכל שנה לוקחים חלק בפעילויותיה כ- 5,000 ילדים ובני נוער ויותר מ-1,000 בוגרים. הפעילות מבוססת על מפעל התנדבות רחב היקף של יותר מ-1200 מתנדבים.

  • עוד באותו נושא:
  • אופניים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully