וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת פיירו על סף פיצוץ, רוקאביציה קרוב לחתימה במכבי חיפה

20.6.2022 / 8:45

גנגאן דורשת שלושה מיליון יורו בתמורה לחלוץ נבחרת האיטי, הירוקים הבהירו שלא ישלמו סכום כזה. במקביל, האוסטרלי בדרך חזרה אחרי עונה אחת בהפועל באר שבע, והחלוץ הזר עשוי להיות נונו דה קוסטה או אלכסנדר ירמייף. רמי גרשון סיכם לעונה נוספת

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 20.6/ספורט1

עסקת העברת פרנצדי פיירו למכבי חיפה על סף פיצוץ, לאחר שגנגאן העלתה את הדרישות בתמורה לחלוץ נבחרת האיטי. הקבוצה מליגת המשנה בצרפת דורשת שלושה מיליון יורו והירוקים, שכבר הגיעו להבנות כלליות עם החלוץ בנוגע לשכרו, לא מוכנים לשלם את דמי המעבר והודיעו לצרפתים שאם בימים הקרובים הם לא יירדו משמעותית מדרישתם, העסקה לא תתממש.

בכל מקרה, החל מאמש החלו במועדון להגביר את המאמצים לצרף חלוץ זר אחר, כאשר נונו דה קוסטה שהושאל בעונה החולפת לקון מליגת המשנה בצרפת ואלכסנדר ירמייף, מלך השערים בליגה השבדית, הם המועמדים הבולטים. בנוסף לשניים, בחיפה יבדקו כעת שחקנים שהוצעו להם לאחרונה שנפסלו בשל הרצון העז לצרף את פיירו.

חלוץ הפועל באר שבע ניקיטה רוקאביציה. דני מרון
בדרך חזרה לכרמל. ניקיטה רוקאביציה/דני מרון

במקביל, ניקיטה רוקאביציה סיכם עקרונית במכבי חיפה וצפוי לחזור לקבוצה מהכרמל אחרי עונה אחת בהפועל באר שבע. האוסטרלי בן ה-34 שכבש בעונה שעברה 10 שערי ליגה, רצה מאוד לחזור לירוקים והמאמן ברק בכר עמד על כך שיגיע. בסופו של דבר הלחץ מצד המאמן הוביל לכך שבמועדון שוחחו עם השחקן וסיכמו את מרבית תנאיו, וההערכה היא שהוא יחתום בימים הקרובים.

רוקאביציה יחבור לדין דוד שרשם שנת פריצה בעונה החולפת, ויתחרה על דקות איתו ועם חלוץ זר נוסף שיגיע. בקרב השחקנים נרשמה שביעות רצון מהקאמבק של האוסטרלי, שנחשב לאהוד מאוד בחדר ההלבשה ומחובר במיוחד לשחקנים הזרים.

עוד בוואלה!

מכבי חיפה ערכה אימון בכורה, כהן וסונגרדן יצטרפו עד שלישי

לכתבה המלאה

האזינו: שלמה וייס על עסקת רוקאביציה

מלבד רוקאביציה גם ג'וש כהן ודניאל סונדגרן צפויים לחתום במהלך היום. השבדי יעבור בדיקות נוספות היום ואם יעבור אותן בהצלחה הוא יחתום בקבוצה.

מי שימשיך בקבוצה הוא רמי גרשון, שסיכם לעונה נוספת. בחיפה החליטו לנסות להשאיר את הבלם מתוך הבנה שכשהוא יחליט לפרוש, הוא ישתלב בתפקיד אחר בקבוצה ויישאר חלק מהמערכת. בין הצדדים סוכמו כל הפרטים, ומתקדמים כעת לעבר חתימה רשמית לפני היציאה למחנה האימונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully