וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייק וודס הבטיח לישראל פרמייר טק ניצחון בטור של אוקסיטני

18.6.2022 / 18:09

המטפס בקנדי סיים נפלא את הקטע השלישי והשיג את החולצה הצהובה, כשהוא בפער של 1:16 דקות מהמקום השני. המומנטום חיובי לקראת הטור דה פראנס

קילומטר וחצי לסיום על העלייה האחרונה בפרינאים, מייק וודס מלמל משהו לרוכב שלצדו, רודריגז מהקבוצה הבריטית אינאוס, התרחק ממנו מעט ואז לחץ על הגז. תוך חמש שניות, הקרב בין השניים הגיע לסיומו: וודס טיפס כמו שרק מעטים בעולם יכולים, ועשה את שארית הדרך לפסגה ולניצחון מוחץ כאילו צמחו לו כנפיים. התוצאה: ניצחון, חולצה צהובה ועם פער של 1:16 דקות מהמקום השני - וודס מבטיח למעשה את הניצחון של ישראל פרמייר טק בטור של אוקסיטני, שיסתיים מחר בקטע שטוח.

זה היה הניצחון השני של המטפס הקנדי המצוין העונה, והשביעי של ישראל פרמייר טק, אבל חשובה אף יותר היא העובדה החד משמעית שקיבלה חותמת סופית עם ההופעה המרהיבה של וודס: ישראל פרמייר טק נהנית מהשבוע הטוב ביותר שלה בעונה כולה - עם שני ניצחונות בארבעת הימים האחרונים (דריל אימפיי ניצח ביום רביעי בטור השוויצרי), ועם איכויות שהוכיחו שהקבוצה מצויה בתנופה משמעותית.

מעבר לכך, וודס היה הרוכב המצטיין של הקבוצה בעונה שעברה והוא נראה כמי שמתקרב עכשיו לכושר השיא שלו, עשרה ימים לפני פתיחת הטור דה פראנס. "אנחנו נראים טוב מאוד בימים אלו", אמר אתמול וודס, "אני מקווה שמחר אוכל לסגור כאן את העניין בניצחון בטור הזה כולו".

מייק וודס, רוכב ישראל פרמייר טק. ספרינט סייקלינג, אתר רשמי
סיום נפלא. מייק וודס/אתר רשמי, ספרינט סייקלינג

היום הזה יכול היה לגעת בשלמות אלמלא סצנת סיום הטור השוויצרי, שקלקלה מעט. לשלב ההררי השביעי בטור זינקה הקבוצה עם החולצה הצהובה על כתפיו של הדני ג'ייקוב פוגלסאנג, שנראה מצוין והגיע למאות המטרים האחרונים על עליית הסיום יחד עם שני יריביו הגדולים על החולצה. אבל בסיום, הצליחו השניים, גריינט תומאס מאינאוס וסרג'יו היגיטה מקבוצת בורה, לתפוס ממנו פער קטן. לקראת השלב האחרון מחר, פוגלסאנג ירד למקום השלישי ומפגר ב-19 שניות אחרי היגיטה. מחר, בקטע הסיום - 26 ק"מ נגד השעון - הוא יקבל הזדמנות למחוק את הפער ולנצח את הטור.

  • עוד באותו נושא:
  • אופניים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully