וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד עלתה ל-1:2 על ברצלונה, אולימפיאקוס אלופת יוון

17.6.2022 / 23:48

הבלאנקוס רחוקים ניצחון אחד מאליפות ספרד אחרי 66:81 ביתי, האדומים השלימו סוויפ על פנאתינייקוס וזכו לראשונה מאז 2016

תקציר משחק 3: ריאל מדריד - ברצלונה 66:81/ספורט1

אחרי ניצחון אחד לכל קבוצה בצמד המשחקים בקטאלוניה, סדרת גמר הפלייאוף בליגה הספרדית בין ריאל מדריד לברצלונה נמשכה הערב (שישי) בבירה, כאשר הבלאנקוס עלו ל-1:2 אחרי 66:81 לעיני הקהל הביתי. כעת, הם זקוקים לניצחון ביתי במשחק 4 כדי להבטיח זכייה בתואר, אך אם יפסידו ההכרעה תעבור למשחק חמישי ואחרון בברצלונה.

הרבע הראשון היה די צמוד, אך היתרון 11:12 של ברצלונה היה האחרון שלה עד לסיום המשחק. מהרבע השני התחילה המארחת לפתוח פער בשיאו הגיע ל-19 נקודות בתחילת הרבע אחרון. הקטאלנים ניסו לחזור ובסוף נמנעו מתבוסה קשה, אך כעת הם יודעים שהפסד במשחק הבא יחתום עונה מאכזבת מבחינתם. גבריאל דק הוביל ארבעה קלעים לבנים בדו ספרתי עם 14 נקודות, בעוד קייל קוריץ' הוביל את המפסידה עם 15.

סאשה וזנקוב, שחקן אולימפיאקוס. GettyImages
הצטיין במשחק האליפות. וזנקוב/GettyImages

בניגוד להתרחשויות בספרד, סדרת הגמר ביוון הגיעה לסיומה כבר הערב כאשר אולימפיאקוס השלימה 0:3 בסדרה על פנאתינייקוס והוכתרה לאלופה בפעם הראשונה מאז 2016. האדומים שהגיעו השנה לפיינל פור היורוליג התקשו בפתיחה מול הקבוצה שדשדשה בתחתית הטבלה באירופה, אך לקראת ההפסקה פתחה פער גדול והוליכה 40:55 אחרי 20 דקות. הירוקים הצליחו להקטין את ההפרש לעשר נקודות, אך ריצת 8:21 ברבע האחרון סגרה סיפור.

סשה וזנקוב להט עם 25 נקודות, קוסטאס סלוקאס הוסיף 14. 23 נקודות של נמניה נדוביץ' ודאבל דאבל של יורגוס פאפאיאניס (15 נקודות ו-10 ריבאונדים) לא הצליחו למנוע תבוסה עבור הירוקים. בסיום המשחק אגדת האדומים, יורגוס פרינטזיס, הודיע על פרישה ממשחק פעיל בגיל 37.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully