וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה החתימה את שובל גוזלן לשנתיים, אראל ומלול ממשיכים

עודכן לאחרונה: 15.6.2022 / 16:20

החתמה שישית בקיץ הפעיל של יואב כץ: החלוץ בן ה-28 שגדל במכבי חיפה, מצטרף ליריבה העירונית. הקשר והקפטן האריכו חוזים

תקציר: הפועל נוף הגליל - הפועל חיפה 0:1/ספורט1

הפועל חיפה ממשיכה להיות אחת הקבוצות הכי פעילות בשוק השחקנים. האדומים החתימו היום (רביעי) את שובל גוזלן על חוזה לשנתיים. החלוץ בן ה-28 יהיה ההחתמה השישית של הקבוצה בקיץ, אחרי ההצטרפות של עמית מאיר, איליה מרקובסקי, אנדריי מירון, קוואמה קווי וגידי קאניוק.

גוזלן יעבה את מצבת החלוצים של הקבוצה של ניר קלינגר, שכוללת בין היתר את אלון תורג'מן ואלן אוז'בולט. גוזלן שגדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה ולבש גם את המדים של הקבוצה הבוגרת בתחילת הקריירה, יופיע לראשונה במדי היריבה העירונית.

הוא מצטרף לקבוצה אחרי שנדד בשנים האחרונות בין קבוצות רבות. מלבד מכבי חיפה, גוזלן שיחק בהפועל תל אביב, הפועל רעננה, עירוני קרית שמונה, פראלימני הקפריסאית, מ.ס. אשדוד ובשנתיים האחרונות בהפועל חדרה, במדיה כבש 14 שערי ליגה. בסך הכל, עומד גוזלן על מאזן של 50 שערים בליגת העל.

הבעלים יואב כץ אמר בתגובה להחתמה: "אנחנו שמחים לצרף שחקן איכותי נוסף והפעם לחלק הקדמי. אנו ממשיכים לעבוד עם כל הצוות בהרכבת הפאזל של הקבוצה".

שובל גוזלן, הפועל חיפה. מתוך עמוד הפייסבוק של הפועל חיפה, אתר רשמי
שוב בכרמל, הפעם בצבע אחר. גוזלן/אתר רשמי, מתוך עמוד הפייסבוק של הפועל חיפה

מאוחר יותר, הקשר הוותיק גל אראל חתם לעונה נוספת. אראל שיחגוג את יום הולדתו ה-33 בעוד פחות מחודש, עלה לבוגרים של הפועל חיפה ב-2008, שיחק בקבוצה חמש שנים ויצא למסע נדודים בארץ ובעולם. ב-2017 חזר להפועל חיפה, ובהעונה הקרובה תהיה ה-13 שלו במדי הקבוצה.

הקפטן דור מלול חתם גם הוא לעונה נוספת בהפועל חיפה. מלול, שערך 206 הופעות במדים האדומים-שחורים, אמר: "שמח להמשיך במועדון שכבר הפך לבית השני שלי. אני מקווה שנצליח למצות את הפוטנציאל האדיר שיש בקבוצה ולסחוף את הקהל אחרינו. מודה ליואב כץ ולניר קלינגר על האמון, יחד עם הסוכן שלי גלעד קצב, לטובת המשך ההתקשרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully