וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם התפרע, וגילה על בשרו: המאבטח הוא מתאגרף לשעבר. במשקל כבד

14.6.2022 / 12:03

עוד קלאסיקת רשת: פרחח מצוי קילל את המאבטחים, בלי לדעת שאחד מהם הוא ג'וליוס פרנסיס, מתאגרף לשעבר שהתמודד מול מייק טייסון. מהלומה אחת הספיקה כדי להרגיע אותו, ולהותיר אותו מחוסר הכרה

המתאגרף לשעבר ג'וליוס פרנסיס מתעמת עם אדם שמתפרע/טוויטר

זה מה שקורה כשהחלטת לחפש צרות בזמן הלא נכון, במקום הלא נכון ומול האיש הלא נכון. ג'וליוס פרנסיס בן ה-57 הוא מתאגרף מקצועני לשעבר במשקל כבד, שבשיאו היה אלוף בריטניה ובשנת 2000 נלחם מול מייק טייסון, וכיום עובד כאיש אבטחה ליד וומבלי. בסרטון שהופץ ביממה האחרונה באנגליה, נראה אדם שמתעמת עם אנשי האבטחה מחוץ לכניסה, צועק בצורה בוטה "פאק יו" ומאיים, ובאיזשהו שלב העסק מתחיל להתחמם ולהיגרר לעימות פיזי - עד שמהלומה אחת מפרנסיס מפילה אותו ארצה, בסרטון שכצפוי זוכה לחיבה רבה בקרב הגולשים ברשתות החברתיות.

המתאגרף ג'וליוס פרנסיס בשנת 2000. Mark Sandten/Bongarts, GettyImages
איתו בחרת להתעסק? פרנסיס בשנת 2000/GettyImages, Mark Sandten/Bongarts

פרנסיס נראה קר רוח לאורך כל העימות, והולך לאיטו סביב האדם האלים והעצבני. כשאותו מתפרע מתרחק לרגע מההמולה, הוא נעמד מול פרנסיס, שאולי כבר נושק לגיל 60, אבל עדיין חד ומדויק, עם זרוע עוצמתית. פרנסיס שלח לו ימנית אחת, והאדם נשכב מחוסר הכרה על הרצפה.

יש לציין שכשפרנסיס התמודד מול מייק טייסון, גם הוא שרד זמן קצר, וחטף נוקאאוט בדקה הראשונה של הסיבוב השני. עם זאת, מדובר היה בטייסון בשיאו, ולא במתפרע חובבן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully