וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היועץ המשפטי של עמותת אוהדי בית"ר התפטר בשל המגעים עם חוגג

14.6.2022 / 9:54

עו"ד אבישי ריינמן פורש מהעמותה ואומר: "יש דברים שהתגלו לי ולא אוכל לפרט לגביהם. אין היתכנות למהלך מול חוגג"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום, 14 ביוני/ספורט1

מכה קשה לעמותת האוהדים של בית"ר ירושלים. הבוקר הודיע היועץ המשפטי והרוח החיה של העמותה, עורך הדין אבישי ריינמן, על עזיבה בשל המגעים המתקיימים עם משה חוגג ואף ציין כי "משתמשים באהבה ובדאגה שלנו לבית"ר לטובת אינטרסים אישיים".

בהודעה שפירסם ריינמן הוא הוסיף: "כאחד שהיה יו"ר עמותת האוהדים הקודמת וכיועץ משפטי של העמותה הנוכחית, אני מודיע על התפטרותי מהעמותה וניתוק מוחלט ממנה כל עוד ישנם מגעים של נציגים מוועד העמותה עם משה חוגג. כבר תקופה שאנשים רבים מפצירים בי להתרחק, אך כאחד שמאמין בכח של אוהדי בית"ר ירושלים וביכולת שלהם להתאגד (משהו שתמיד אמשיך להאמין בו) הייתה בי תקווה כי אפשר יהיה לייצר כח שיביא פתרון שיוכל להוציא את הקבוצה מהבוץ שנקלעה אליו.

"כל זאת עד לפוסט של משה חוגג. מאז 'הצהיר' כי יעביר את הקבוצה תמורת שקל אחד לעמותה. מלכתחילה אמרתי כי הסיכוי להגיע להסכמות עם האיש הוא נמוך, אך הסכמתי לשמוע ולבחון את הדברים לעומק. במהלך השיחות והחלפת הטיוטות עם עורך הדין יונגר, יחד עם דברים שהתגלו לי ולא אוכל לפרט, הגעתי למסקנה כי אין היתכנות למהלך ומקונן אצלי חשש כבד כי משתמשים באהבה ובדאגה שלנו לבית"ר ירושלים לאינטרסים אישיים, משהו שלא אהיה חלק ממנו בשום צורה.

"אני רוצה להביע את הערכתי לחברי הוועד, שרובם פועלים נטו מאהבת בית"ר ודאגה לעתידה, ואני משוכנע כי כל פתרון שלא יהיה, הדרך לשקם את בית"ר תהיה חייבת לבוא עם התגייסות כללית של הקהל, בכל ההיבטים, כי זהו הכח הכי גדול של המועדון שיקר לכך כך הרבה אנשים".

עו"ד אבישי ריינמן. באדיבות המצולם,
עו"ד ריינמן/באדיבות המצולם

אגב, רק אתמול ריינמן הגיב למסמך הדרישות של יצחק יונגר וביטל אותו לחלוטין. בעמותה אמרו על פרישתו: "זהו, עכשיו יתחיל כדור שלג ועוד אנשים יעזבו. גם אנשים איכותיים מזמן לא מאמינים בצורה שדברים מתנהלים, צריך לעצור ולהתחיל מחדש עם החלפת כמה אנשים וניתוק מחוגג. משהו שיקבל תמיכה מכלל הקהל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully