וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנרבחצ'ה אלופת טורקיה אחרי 80:92 על אנאדולו אפס

13.6.2022 / 23:53

הצהובים-כחולים הביסו בחוץ והשלימו 1:3 בסדרה מול מחזיקת היורוליג, שהפכה לאלופת אירופה הראשונה מאז 2016 שלא זוכה בליגה שלה. ריאל מדריד ניצחה 75:88 בברצלונה ועלתה ל-0:1 בגמר בספרד

תקציר: אנאדולו אפס - פנרבחצ'ה 92:80/ספורט1

בכדורסל הטורקי יש אלופה חדשה, ובהתחשב באירועי השנתיים האחרונות, זהותה מפתיעה למדי: פנרבחצ'ה השיבה את התואר לארונה ונטלה אותו מאנאדולו אפס, מי שמכהנת כאלופת אירופה בפעם השנייה ברציפות. פנר הביסה את יריבתה בחוץ והשלימה 1:3 בסדרה, בדרך לאליפות ה-14 בתולדותיה והשנייה מאז 2018.

שחקני פנרבחצ'ה חוגגים אליפות. Seskim Photo/MB Media, GettyImages
יש אליפות. שחקני פנרבחצ'ה חוגגים/GettyImages, Seskim Photo/MB Media

המפסידה, שזכתה כאמור בגביע אירופה שני רצוף רק בחודש שעבר, והחזיקה באליפות טורקיה מאז 2019 (ב-2020 העונה בוטלה עקב הקורונה), הפכה לאלופת אירופה הראשונה שמסיימת עונה ללא זכייה בליגה המקומית שלה.

לעומתה, הקבוצה של סשה ג'ורג'ביץ' מסיימת בדרך הכי מתוקה שיש עונה קשה למדי עבורה, שכללה פציעות ממושכות של הכוכבים הבכירים והיעדרות מפלייאוף היורוליג לראשונה אחרי שש עונות רצופות, לא מעט בשל מחיקת התוצאות שלה מול הקבוצות הרוסיות שהודחו במהלך העונה.

עוד בוואלה! ספורט

מי יקבלו כרטיסים חופשיים? מפת המשתתפות ביורוליג תידון ביום חמישי

לכתבה המלאה

יאן וסלי הוביל הערב את קלעי פנרבחצ'ה עם 18 נקודות, כולל 9/10 מהשדה, בנוסף לשבעה ריבאונדים. ננדו דה קולו הוסיף 17 לזכות הצהובים-כחולים ומרקו גודוריץ' תרם 16 משלו. באנאדולו, טיבור פלייס וכריס סינגלטון בלטו עם 17 נקודות כל אחד, אלא שוואסילייה מיציץ' ושיין לארקין נעלמו יחסית, עם 10 כל אחד - כמות זהה לזו שקלע אלייז'ה בריאנט.

שחקן ריאל מדריד גבריאל דק מול שחקן אנאולו אפס ג'יימס אנדרסון. רויטרס
הוביל את ריאל מדריד. דק/רויטרס

צפו בתקציר הניצחון של ריאל מדריד בברצלונה

תקציר כדורסל ספרדי: ברצלונה - ריאל מדריד 88:75/ספורט1

בספרד, ריאל מדריד הצליחה לעלות ל-0:1 בסדרת הגמר מול ברצלונה עם 75:88 אחרי שפתחה את המשחק ב-17:30 ולא השאירה למארחת שום סיכוי לאחר מכן. הבשורות הרעות מבחינת הבלאנקוס הן שאנתוני רנדולף, שרק חזר העונה אחרי פציעה קשה מאוד, שוב נפצע בצורה רצינית ומדאיגה.

גבריאל דק הוביל את קלעי ריאל עם 18 נקודות ו-5 ריבאונדים, אדם האנגה קלע 16 ומסר 6 אסיסטים, פביאן קוזר תרם 15 וגרשון יאבוסלה תרם 11 ו-9 כדורים חוזרים. ניקולאס לפרוביטולה הוביל את ברצלונה עם 15 נקודות, ניקולה מירוטיץ' תרם 13 ו-6 ריבאונדים וקייל קוריץ' תרם 12.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully