וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ססואולו מנהלת מעקב צמוד אחרי דורון ליידנר

13.6.2022 / 12:40

סקאוטים של הקבוצה האיטלקית צפו במגן הפועל תל אביב ונבחרת ישראל במשחקים רבים מאז יולי 2021. במועדון מגבשים חוות דעת סופית שבסיומה יחליטו אם לפנות לאדומים עם הצעה לרכישה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 13.6/ספורט1

ססואולו עוקבת בעניין רב אחר מגן הפועל תל אביב דורון ליידנר, וייתכן שהיא תגיש הצעה. נציגים של הקבוצה האיטלקית צפו במגן בן ה-20 במשחקים של הנבחרת הצעירה כבר ביולי 2021 ומאז מנהלים אחריו מעקב קבוע ומאוד מקיף, כולל חוות דעת מאנשי כדורגל בישראל.

ליידנר ערך הופעת בכורה בנבחרת הבוגרת של ישראל ב-2:2 נגד איסלנד, פתח בניצחון 1:2 באלבניה והספיק לבשל את השער הראשון של מנור סולומון לפני שנפצע והוחלף. גם במשחק בטיראנה הוא היה תחת מעקב של ססואולו, שם מודעים לכך שהוא מחזיק בדרכון רומני ולא ייחשב לזר.

את הבכורה בהפועל תל אביב ערך ליידנר בגיל 18 וחודש ורשם במדים האדומים 53 הופעות בליגת העל. בקיץ 2020 דווח בהולנד שהאדומים דחו הצעה מוויטסה וש"הקבוצה מהולנד הייתה בהלם כששמעה שתג המחיר שלו עולה על מיליון יורו". היום במתחן חודורוב דורשים על המגן הרבה יותר.

שחקן הפועל תל אביב דורון ליידנר. מאור אלקסלסי
הפך למגן השמאלי הישראלי הבכיר. ליידנר/מאור אלקסלסי

הבלם מוחמד קליל טראורה סיכם את תנאיו בלוקומוטיב פלובדיב הבולגרית והוא יעבור אליה ללא תמורה. טראורה רשם 18 הופעות בכל המסגרות בעונה החולפת בהפועל תל אביב, 17 בליגה ואחת בגביע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully