וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגאדה במגעים מתקדמים עם קנזס סיטי: "ייסגר עד סוף השבוע"

13.6.2022 / 11:03

בארה"ב מדווחים שחלוץ הפועל ירושלים "יעבור בתוך 48-72 שעות". הניגרי בן ה-22 יחבור לגדי קינדה? זדה מונה לעוזר מאמן

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 13.6/ספורט1

חלוץ הפועל ירושלים, וויליאם אגאדה, קרוב לחתימה בספורטינג קנזס סיטי מה-MLS. כדורגלן העבר והפרשן בהווה, טיילור טוולמן, אף צייץ הלילה ש"זה צפוי להיסגר בתוך 48-72 שעות".

הניגרי בן ה-22 צפוי לעזוב את ישראל אחרי חמש שנים. הוא הגיע לישראל לקבוצת הנוער של הפועל ירושלים (אז קטמון), המשיך להשאלה בנוער של מכבי תל אביב ולאחר מכן עלה לבוגרים של הקבוצה מהבירה. בעונת 2020/21 הושאל להפועל חיפה ובעונה החולפת חזר לירושלים וכבש 8 שערים בליגת העל.

בקנזס סיטי אגאדה יפגוש אקס אחר של ליגת העל, הקשר גדי קינדה שסובל מפציעה ויחזור לשחק בעוד תקופה ארוכה. ליגת ה-NLS נמצאת בעיצומה ואגאדה יצטרך להיכנס לעניינים במהירות. אם העסקה תושלם, הוא יוכל להתחיל לשחק בקנזס סיטי רק ב-7 ביולי, אז ייפתח חלון ההעברות.

וויליאם אגאדה שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
כבש 8 שערי ליגה בעונה החולפת. אגאדה/ברני ארדוב

ליאור זדה מונה היום לתפקידי עוזר המאמן החדש של הקבוצה הבוגרת, ומאמנה של קבוצת הנוער של הפועל ירושלים. בהודעת המועדון נכתב: "ליאור הינו איש הפועל אמיתי ולצד זאת מאמן מוכח שעבר כברת דרך משמעותית. הוא רשם שתי עליות ליגה עם הפועל קטמון ירושלים בעשור הקודם וזכייה בגביע הטוטו בלאומית, וכיהן בין היתר כמאמן ראשי בנס ציונה בליגת העל, רמת השרון והפועל רמת גן (עימה הגיע לחצי גמר הגביע).

"בנוסף לקשר העמוק למועדון, לזדה היכרות קרובה וארוכת שנים עם המאמן זיו אריה. הוא מביא עימו ניסיון רב, זוית ואיכויות אישיותיות שאמורות להשלים את הצוות המקצועי שלנו בליגת העל. זאת, במקביל למטרה להעפיל גם עם קבוצת הנוער לליגה הבכירה. נאחל לו הצלחה רבה. טוב לראות אותך כאן בעמק הארזים, ליאור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully