וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב מנסה לצרף את בנדה, שטקוס ירד מהפרק

13.6.2022 / 7:32

האדומים רוצים את קשר מכבי פתח תקוה בהשאלה, אבי לוזון מוכן רק לרכישה, השחקן עצמו רוצה לשחק בליגת העל. לבקוביץ' ושוער זר בתמונה

תיקתקנו, סיכום אירועי יום שבת, 11 ביוני/ספורט1

הפועל תל אביב מנסה בימים האחרונים לצרף את קשר מכבי פתח תקוה, לאמק בנדה, אך בעלי המועדון אבי לוזון לא מוכן להשאיל את השחקן עם אופציה לרכישה ובשלב מתעקש על מכירה בסכום של כ-500 אלף דולר לפחות. האדומים לא ישלמו את הסכום הנ"ל וייכנסו למשא ומתן רק בתנאים אחרים, כאשר בשלב זה לוזון מתעקש כי השחקן לא יושאל על אף רצונו של הקשר להישאר בליגת העל.

לאמק בנדה שחקן מכבי פתח תקוה. מאור אלקסלסי
לוזון מתעקש על רכישה. בנדה/מאור אלקסלסי

עומר בוקסנבוים וקובי רפואה היו מרוצים מסגירת העיסקה עם הקשר ההולנדי גודפריד רומארטו, כאשר במועדון אומרים כי "להחתים שחקן שמשחק בליגה הראשונה בהולנד, עם פוטנציאל גדול להתפתח כאן, זה הישג. עכשיו רק נקווה שיתאקלם כאן כמו שצריך, כי אלה הדברים שמכריעים".

בנוגע לעמדת השוער, ארנסט שטקוס ירד מהפרק גם בשל דרישותיו וגם בשל ההתנהלות מול המועדון. אריאל הרוש עדיין דורש שנתיים בסכומים גבוהים עבור האדומים, כמו גם בוריס קליימן, כאשר רובי לבקוביץ' חזר לתמונה, אך שחרורו מחדרה מותנה בכך שימצאו שוער ראוי ויקבלו בתמורה את יואב תומר ושחקן נוסף, כך שהדברים עדיין נזילים. במקביל, בודק הצוות המקצועי אופציות של שוערים זרים.

עוד בוואלה!

הקשר האחורי גודפריד רומראטו סיכם בהפועל תל אביב לעונה הבאה

לכתבה המלאה
ארנסטס שטקוס, שחקן הפועל תל אביב. אריאל שלום
כל הזרים יוחלפו. שטקוס/אריאל שלום

כרגע יימשכו החיפושים אחר חלוץ, בלם ושחקן כנף זרים. יחד עם זאת, ההנהלה מצפה מהצוות המקצועי לחסוך כ-2 מיליון שקל משחרור שחקנים חתומים, כאשר במועדון מאמינים כי שחקנים שיראו שהם לא בתכניות יקבלו החלטה לעזוב במהלך יולי-אוגוסט.

על פי ההסכם של מרקו ינקוביץ' עם האדומים, במידה והוא מוצא קבוצה הוא צריך לפצות את המועדון בסכום של כ-120 אלף יורו, אך במועדון לא יעמדו בדרכו גם אם יביא קבוצה שתשלם סכום נמוך יותר. למעשה, הקבוצה תחליף את כל מצבת הזרים שלה הקיץ והעונה תקום או תיפול על תפוקת הזרים, להם מוקדש כמעט כל תקציב הרכש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully