וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איבדה את זה? "הפוסט הביזארי" סביב הפרשה שמסעירה את עולם הגולף

עודכן לאחרונה: 12.6.2022 / 14:20

על רקע המעבר של בכירי הגולפאים לסבב בתמיכה של ערב הסעודית תמורת מיליוני דולרים, אשתו של פט פרז תקפה את המבקרים: "אני לא פה בשביל תמונות סקסיות שתיהנו איתן בבית. מי שיבקר אותי יעוף, הסבב הזה יהיה מדהים"

תיקתקנו, סיכום אירועי יום שבת, 11 ביוני/ספורט1

בתקופה האחרונה עולם הגולף סוער סביב סבב התחרויות שמתקיים תחת חסות של ערב הסעודית (LIV), שמושך את מיטב הגולפאים תמורת סכומי כסף אדירים. בעולם הגולף האליטיסטי רבים תהו כיצד ספורטאים בכירים משתפים פעולה עם כסף "מלוכלך" ממדינה "חשוכה", אבל לא מעט שחקנים החליטו ללכת על הכסף הגדול ושילמו בהרחקה מהסבב המרכזי, PGA.

כעת אשלי פרז, אשתו של פט פרז, אחד השחקנים ש"פותו" על ידי הכסף הגדול, תוקפת את כל המבקרים בפוסט עצבני. פרז הצטרף לרשימה של גולפאים בכירים כמו פיל מיקלסון, דסטין ג'ונסון, ברייסון דשמבו ופטריק ריד. "אם למישהו יש משהו שלילי להגיד על זה שפט עובר לסבב ה-LIV, אני חוסמת אתכם", אמרה בפוסט שהעלתה לאינסטגרם, "כמו שעשיתי כבר ל-300-200 איש לפני כן. ולעולם לא אחזיר אתכם. ואחרי שאמרתי את זה, אני אוהבת את כולכם, עד שאתם אומרים בולשיט שאני לא אוהבת. אני לא רוצה את זה, לא צריכה את זה, לא אקבל את זה, לא אאפשר את זה בעולם שלי.

אשלי פרז, אשתו של שחקן הגולף פט פרז. חשבון האינסטגרם therealashleyperez, צילום מסך
נכנעו לכסף הגדול? פרז ואשתו/צילום מסך, חשבון האינסטגרם therealashleyperez
אשלי פרז, אשתו של שחקן הגולף פט פרז. חשבון האינסטגרם therealashleyperez, צילום מסך
לא סתם מעלה תמונות. פרז/צילום מסך, חשבון האינסטגרם therealashleyperez

"אז אם אתם מרגישים צורך להגיד משהו, לכו על זה ואני פאקינג מוחקת אתכם מהעמוד שלי, ואני לא אתגעגע אליכם. הסבב הזה עומד להיות מדהים!".

לדבריה, "אני לא פה באינסטגרם בשביל לקדם את עצמי, להראות את הגוף שלי בצורה סקסית בשביל שאתם תלכו עם זה הביתה ותיהנו עם זה... אני לא מקדמת כל מיני חרא פרסומי כדי למכור דברים, חשבון האינסטגרם שלי מבוסס רק על המשפחה שלי".

הפוסט "העצבני" כבר הוכתר כ"ביזארי" על ידי "ניו יורק פוסט", שם נכתב שגברת פרז מתחילה להפוך את עולם הגולף ל-WWE, על רקע המאבקים והמעברים בין הארגונים.

על פי הדיווחים, פרז יקבל יותר מ-14 מיליון דולר על המעבר לסבב LIV. עד עתה השחקן בן ה-46 הרוויח בכל הקריירה כ-39 מיליון דולר. לדברי אשלי פרז, מייקל ג'ורדן התקשר לפרז והבהיר לו שבניגוד לדיווחים, הוא יישאר חלק מהמותג "ג'ורדן", למרות הביקורת הציבורית.

באופן אירוני, פרז היה בעבר אחד המבקרים הגדולים של מיקלסון, שהחליט לשתף פעולה עם הטורניר בחסות הכסף הסעודי. "הוא עשה זאת כדי לשפר את המצב של השחקנים?", אמר אז פרס, "איזה בולשיט, הוא עשה את זה מסיבה אחת בלבד, לדאוג לכיס של עצמו, ומי שחושב אחרת הוא פאקינג פסיכי, הוא חושב רק על עצמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully