וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מופלאות ופורצות דרך: הנשים שהפכו קפיצה בחבל לעסק מרהיב ומרוויח

7.6.2022 / 14:30

לורן פליימן שינתה כיוון בחיים בגלל הקורונה והפכה לכוכבת רשת, טורי בוגס שברה שיאים מדהימים ומופיעה בכל העולם. חשבתם שאתם טובים בקפיצה על חבל? דבר כזה לא ראיתם

לורן פליימן מפגינה ביצועים קפיצה על חבל/חשבון היוטיוב Lauren Jumps

עבור רבים קפיצה בחבל הוא משחק ילדים קלאסי, עבור אחרים מדובר באפשרות להתעמלות אירובית, כולנו מכירים את התרגיל ומודעים לעד כמה הוא יכול להיות קשה ומהנה - אבל יש כאלה שהצליחו להפוך את העיסוק לביזנס רווחי, מרשים ומרהיב.

טורי בוגס מראה ביצועים

לורן פליימן בפעולה

בשנתיים וחצי האחרונות, מגפת הקורונה פגעה באנשים רבים ברחבי העולם. מיליונים איבדו את חייהם, פרנסתם של רבים נפגעה, אך נדמה שעבור אנשים מסויימים, המגפה שינתה להם את החיים דווקא לטובה. מי שנופלת תחת קטגורייה זו היא לורן פליימן, בת 30 מבריטניה, שבזמן הסגרים בממלכה הפכה את התחביב שלה לקריירה יוקרתית. לפני פרוץ המגפה, פליימן הייתה נוסעת ברחבי בריטניה כמנהלת מכירות, ובעקבות הסגרים הוצאה לחופשה על ידי מקום עבודתה.

עוד בוואלה!

"דה רוק" הפתיע את אמו עם בית חדש, וטראומת הילדות עלתה

לכתבה המלאה
@lauren.jumps

Discovering jump rope be like ??‍♀️

♬ original sound - ?ampire ?iaries
לורן פליימן. טיקטוק,
הסגרים שינו את חייה. פליימן/טיקטוק
@lauren.jumps Reply to @jonroun when life gives you lockdown & a jump rope… #jumprope #transformation #progress ♬ Hip Hop (Mashup) - Trinix Remix

לאור העובדה שלא הייתה יכולה לצאת מהבית, פליימן החליטה להתמחות בענף חדש - קפיצה בחבל. היא הצטרפה לקהילה אינטרנטית של חובבי הספורט, פתחה חשבון אינסטגרם בה פרסמה את ביצועיה על בסיס קבוע. החשבון צבר תאוצה (יש לה כבר יותר ממיליון עוקבים באינסטגרם), היא השיגה חוזי פרסום והשיקה מוצרים משלה. בעקבות החיים החדשים שלה, היא לא נאלצה לחזור למקום עבודתה הקודם.

"החיים שלי מאוד השתנו והם יותר טובים עכשיו בכל כך הרבה מובנים. עכשיו אני מרוויחה כסף ומשקיעה אותו בעסק שלי ובפרויקטים אחרים, לא הייתה לי הזדמנות לעשות דבר כזה קודם לכן". פליימן סיפרה כי כיום היא משקיעה שש שעות בלבד בשבוע באימונים, כאשר את שאר הזמן היא משקיעה בבניית העסק שלה ובכוראוגרפיה.

הסיפור של טורי בוגס הוא שונה לחלוטין. מי שלמדה פרה-רפואה ועיצוב באוניברסיטת אוהיו נהגה לקפוץ על חבל כל חייה, אבל היא כבר מזמן הפכה את זה לאמנות ומקצוע שבו היא פורצת גבולות. "לא הייתי טובה בזה בהתחלה", סיפרה על ההתחלה בגיל 5, אבל בגיל 13 כבר זכתה בתחרות בארה"ב. עם הזמן הפכה למומחית, ואף שוברת שיאים.

"לעשות triple under זה לא דבר קל", סיפרה, "אתה צריך לקפוץ באוויר, ובקפיצה אחת החבל צריך להקיף אותך שלוש פעמים לפני שאתה נוחת. זה קשה מאוד, מעטים יכולים לעשות את זה. אבל רק בודדים יכולים לעשות את זה כמה פעמים רצוף. או שאתה מסתבך עם החבל, או מתעייף".

אבל בוגס החליטה שהיא קובעת בזה שיא עולמי. באליפות העולם הראשונה היא השוותה אותו. היא נאלצה לחכות שנתיים לאליפות הבאה, ושוב רק השוותה את השיא. היא חיכתה עוד שנתיים, והפעם קבעה שיא עולמי - 412 קפיצות משולשות! מאז כבר שברה אותו שוב, 493 פעמים, מאמץ גופני אדיר שנמשך 6 דקות.

בגיל 20 היא שברה שיא עולמי אחר, כאשר ב-3 דקות רשמה 1,010 קפיצות - ממוצע מטורף של 5.61 סיבובי חבל בשנייה! לאורך השנים כבר הפכה למפורסמת, הופיעה עם "סריק דה סוליי", הופיעה בתוכנית האירוח של אלן דג'נרס, וכיום נוסעת ברחבי ארה"ב והעולם כולו על מנת להפגין את כישוריה ויכולותיה, כולל הופעות מחצית בשבוע האחרון במשחקי גולדן סטייט בגמר ה-NBA. "יותר מהכסף, אני שמחה שאני מצליחה להביא אושר לאנשים", אמרה.

  • עוד באותו נושא:
  • קפיצה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully