וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקובסקי חתם בהפועל חיפה, קפילוטו ממשיך, אוז'בולט זומן לאימוני סלובן

4.6.2022 / 21:10

המגן/כנף היהודי-אוקראיני (24) מגיע מרודוס, הבלם חידש חוזה וישלים שבע שנים במועדון. לאדומים יש אופציה עד 15 ביוני לרכוש את החלוץ הסלובני

תקציר: הפועל נוף הגליל - הפועל חיפה 0:1/ספורט1

בזמן שכולם נמצאים בארוחת ערב חג השבועות, הפועל חיפה הודיעה על חיזוק חדש: איליה מרקובסקי, המגן הימני היהודי אוקראיני חתם לעונה אחת בקבוצה של ניר קלינגר ויואב כץ. מרקובסקי שיחק בנבחרת הנוער של אוקראינה ובין היתר בפאוק סלוניקי (סגל רחב וקבוצת המילואים) ובאינוסיס ואחנה מליגת העל בקפריסין. בעונה שעברה שיחק ברודוס בליגה היוונית השניה.

הבעלים יואב כץ אמר על ההחתמה: "הוא שחקן צעיר ומוכשר שהצוות המקצועי שלנו זיהה את הפוטנציאל הגדול שטמון בו".

מרקובסקי הוא השחקן הרביעי שחותם הקיץ בהפועל חיפה אחרי גידי קאניוק והזרים אנדריי מירון וקוואמה קווי.

ניסו קפילוטו שחקן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
ממשיך לעונה שביעית. קפילוטו/מאור אלקסלסי

אבל זה לא הכול. ניסו קפילוטו הבלם חתם לעונה נוספת במועדון שתהיה השביעית שלו בהפועל חיפה. קפילוטו רשם 144 הופעות ליגה בהן כבש 7 שערים והוא היה שותף לזכיה בגביע המדינה ובסופר קאפ.

קפילוטו אמר לאחר החתימה: "אני שמח להישאר עם הקהל והמועדון שהם עבורי כבר בית. מצפה לפתיחת העונה השביעית שלי במדי הפועל חיפה. מודה ליואב כץ והצוות על האמון לסוכן שלי גלעד קצב".

אלן אוז'בולט, עליו יש להפועל חיפה אופציית רכישה עד 15 ביוני, זומן לתחילת האימונים של סלובן ברטיסלבה המחזיקה בכרטיסו ומתחילה בהכנות למוקדמות ליגת האלופות. אם האדומים מהכרמל לא יממשו את האופציה, אלופת סלובקיה צפויה לנסות להשאיר אצלה את החלוץ בן ה-25 שכבש 11 שערי ליגה בעונה החולפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully