וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנבחרת הצעירה מחזיקים אצבעות לגרמניה: "יכולה לנצח גם במשחק לא קובע"

3.6.2022 / 12:46

אחרי ההפסד ללטביה, ישראל זקוקה להפסד פולני לגרמניה. שחקנים בנבחרת לא אהבו את הריאיון של לוזון, ביקורת על ההרכב

תקציר ה-2:2 הביתי של ישראל מול איסלנד/ספורט1

בנבחרת הצעירה מנסים ללקק את הפצעים אחרי ההפסד 1:0 אתמול (חמישי) בלטביה, הפסד שפגע בסיכויים של ישראל להעפיל לפלייאוף. החבורה של גיא לוזון ירדה למקום השלישי, מרחק שתי נקודות מפולין השנייה. כדי לסיים במקום השני שמוביל לפלייאוף, ישראל זקוקה לניצחון על סן מרינו במחזור הסיום שלישי, ובמקביל להפסד של פולין לגרמניה במשחק שיתקיים בלודז'.

הנבחרת הגיעה כפייבוריטית ברורה וניצחון היה מציב אותה רגל וחצי בפלייאוף, אלא שבמשחק הבכורה של גיא לוזון, נרשמו לא מעט החמצות והפסד מאכזב. שחקנים בנבחרת לא אהבו את הריאיון של המאמן בסוף המשחק בו פירט את החיסורים שעמדו בפני הנבחרת ואת השחקנים שהיו חסרים לו.

גיא לוזון, מאמן מכבי פתח תקוה. אריאל שלום
פתח עם לא מעט שחקנים שלא שיחקו תקופה ארוכה. לוזון/אריאל שלום

"עבדה שיחק רק משחקים בודדים, קארצב גם נעדר חלק גדול מהקמפיין", אמרו שחקנים בנבחרת, "לא היה צורך להדגיש חיסורים, יש נבחרת מספיק חזקה שהוכיחה שגם עם חיסורים היא עומדת מול נבחרות הרבה יותר חזקות מלטביה".

בנוסף בנבחרת העבירו גם ביקורת על כך ששחקנים שלא שיחקו תקופה ארוכה בשל פציעות או עניינים מקצועיים בקבוצות שלהם, דוגמת אור בלוריאן, חמודי כנעאן וארד בר, פתחו בהרכב.

למרות ההפסד בנבחרת עדיין מאמינים שניתן יהיה להעפיל לפלייאוף היורו. "גרמניה אמנם עלתה אבל היא עדיין נבחרת שיכולה לנצח בכל משחק, גם אם הוא לא קובע לה", אמרו בנבחרת, "נגיע לנצח את סן מרינו ונקווה לטוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully