וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב משוכנעת שתצליח למכור את דורון ליידנר לחו"ל

3.6.2022 / 6:55

באר שבע מתעניינת, אבל בקבוצה מבהירים: "יש עליו הצעות כבר במשך שנתיים". אזולאי אחרי החתימה בריינה: "קיבלתי החלטה בשביל הפרנסה"

תקציר ה-2:2 הביתי של ישראל מול איסלנד/ספורט1

בהפועל תל אביב לא מסתירים את הרצון למכור לפחות את אחד משחקני הסגל בקיץ הקרוב, כאשר העדיפות היא לקבוצה בחו"ל. דורון ליידנר, בו מעוניינת הפועל באר שבע, שיחק אתמול במדי הנבחרת מול איסלנד, הציג יכולת טובה ובישל את השער השני בהגבהה לשון וייסמן.

"אנחנו משוכנעים שדורון ליידנר יימכר רק לחו"ל בעתיד. יש עליו הצעות כבר שנתיים, אבל אנחנו יודעים מה הוא שווה", אמרו במועדון. גם השחקן ונציגיו מעדיפים לעבור רק לחו"ל, אבל אם ההצעה האטרקטיבית היחידה תהיה מישראל, לא תהיה ברירה.

שחקן נבחרת ישראל דורון ליידנר מול שחקן נבחרת איסלנד סוויין גודניוסן. מאור אלקסלסי
היכולת בנבחרת תסייע בהליך המכירה? דורון ליידנר אתמול/מאור אלקסלסי

שלומי אזולאי החלוץ, שחתם אתמול בבני ריינה, שלח הודעות פרידה לאנשי המועדון. הצוות המקצועי רצה שיישאר וגם השחקן היה חפץ בכך, אבל שיקולים כספיים הכריעו. "אני רוצה להודות להפועל ולצוות המקצועי, מחמיא לי שהפועל רצתה אותי לעוד עונה והגישה הצעה, אבל בסוף צריך לקבל החלטות בשביל הקריירה והפרנסה", הסביר. בפועל, הצעת האדומים הייתה נמוכה ב-30 אחוז ממה שהרוויח השחקן בעונה שעברה ולכן הוא החליט להמשיך הלאה.

גודסוויי דוניו דורש מהאדומים חוזה לשנתיים בשכר של יותר מ-200 אלף יורו ולכן בשלב זה ירד מהפרק. במועדון עדיין לא יודעים מה תהיה המסגרת התקציבית המדוייקת, גם בשל חרם האוהדים על מנויים וכרטיסים, אבל בכל מקרה רוצים להפחית את השכר של השחקנים החתומים במועדון ביותר מ-2 מיליון שקל, בתקווה שלפחות שני שחקנים ימצאו קבוצות.

בניגוד לשנים עברו, האדומים הבהירו שאין בכוונתם לפטר שחקנים כמו במקרה מאור בוזגלו או אחמד עאבד. כחלק מהניסיון לשנות תדמית, שחקן שלא יהיה בתכניות המקצועיות יקבל את תנאי האימון הבסיסיים אליהם המועדון מחוייב כלפיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully