וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי ששון: "מאמין שאהיה קשור לצד המקצועי של הדור הצעיר בג'ודו"

1.6.2022 / 11:30

המדליסט האולימפי מתרגל לחיים אחרי הפרישה: "יש אנחת רווחה כשאפשר לעצור רגע ולא לרדוף", ומסמן את היורשים: "ים וולצ'וק ומתן קוקלייב הם ספורטאים מעולים שעוד לא שמעתם עליהם"

המדליסט האולימפי אורי ששון פורש מג'ודו/צילום: ניב אהרונסון. עריכה: ניר חן

אמש (שלישי) התקיים אירוע מיוחד מסוגו בחסות 'אדידס ישראל' run for the ocean בביץ' קלאב בטיילת הרברט סמואל בתל אביב, לשם מאות הגיעו על מנת לרוץ למען האוקיינוסים אחד מהם היה אורי ששון, המדליסט האולימפי שפרש מג'ודו לפני שלושה שבועות וסיפר על הפרידה מהעולם שהכיר כל חייו.

"זה באמת כל מה שידעתי", אמר ששון. "להתאמן, להתחרות, לחוות הצלחות ומשברים, רגעים יפים, ופתאום זה לצאת לעולם שאין בו תחרות נכון לתקופה הזאת. אני בטוח שאמצא את האתגר הבא ותהיה בו תחרות, אבל כרגע יש איזו אנחת רווחה שאתה יכול רגע אחד לעצור ולא לרדוף וזה כיף ומשמח ואתה יכול להיפתח לדברים אחרים".

אורי ששון. שוקה כהן,
אורי ששון/שוקה כהן

הגעת כספורטאי עם מטרת על לטופ כבר מזמן, בריו 2016, כבר אז כבשת את המטרה מבחינתך?

"המטרה שלי הייתה מדליה אולימפית ומאד רציתי גם עוד מדליה אולימפית אבל זה היה הרבה יותר קשה. תחשבי כמה קשה זה להשיג משהו גדול ואז לחזור ולהשיג משהו עוד יותר גדול, זה על גבול הלא אנושי. בסוף התמזל מזלי והייתי שותף לזכייה הקבוצתית אבל ברור שהמדליה בריו הייתה הדבר המשמעותי והמרגש. אני מרגיש שכן, מיציתי, שאני יכול להסתכל לאחור ולהגיד 'וואו הייתה לי קריירה טובה' גם על מה שלא הושג. התפתחתי למקומות מדהימים בג'ודו ואני בטוח שזה ייקח אותי קדימה".

מה הצעד הבא שלך?

"יש כמה תחומים שמעניינים אותי וכמה הצעות על הפרק. קודם כל פיתחתי סדנה שנקראת "אולימפיק מיינד סט", אני כבר שנה עובד עליה ואני מגיע לחברות הייטק וחברות מסחריות. אני מעביר להם את הערכים והיכולות שלי כספורטאי שהתמודד עם משברים אל תוך העולם העסקי, וגיליתי שיש קשר בין העולמות. כולל התנסות על המזרון אחרי הרצאה שאני מעביר. הם אוהבים את זה, ההייטקיסטים. חוץ מזה אני עושה גם הסברה מטעם המכביה בישראל, בדיוק חזרתי מניו יורק עכשיו והחזקתי את הלפיד, אני מאד אוהב לייצג את המדינה".

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
אורי ששון. אינסטגרם, אתר רשמי
אורי ששון/אתר רשמי, אינסטגרם

מי מבחינתך היורש שלך, הג'ודוקא המבטיח נכון להיום?

"יש כמה חברה שהם היורשים של עצמם, אני לא צריך להציג אותם - פיטר ושגיא שלדעתי הם בדרך למדליה אולימפית אישית, אני מואד מאמין בהם, גם בפליקר, בברוך, בכולם. ויש עוד חברה מהדור הצעיר שעוד לא שמעתם עליהם - ים וולצ'וק, מתן קוקלייב - ספורטאים מעולים מהדור הצעיר שמראים ניצוצות, כישרוניים ברמה יוצאת דופן ואני בטוח שהם לוקחים הרבה השראה מהחברה שעכשיו מתחרים. אני מאמין שאהיה קשור באיזשהי דרך לצד המקצועי של הדור הצעיר דווקא, עדיין לא ברור לי איך אבל אני רוצה".

עשית כבר שיחות עם פונטי בנושא?

"כן כן, הוא גם חושב שזה הדבר הנכון ואנחנו מנסחים למצוא יחד את הנוסחה הנכונה".

  • עוד באותו נושא:
  • אורי ששון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully