וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבלם אנדריי מירון על סף סיכום בהפועל חיפה

עודכן לאחרונה: 2.6.2022 / 9:28

הרומני יחליף את איזוצ'וקוו אנתוני, עליו המועדון לא יממש את האופציה. הניגרי זוכה להתעיינות בליגת העל, מאמצים בחיפה לצרף את מיכאל אוחנה

תקציר: הפועל נוף הגליל - הפועל חיפה 0:1/ספורט1

הפועל חיפה החליטה שלא לממש את האופציה על איזוצ'וקוו אנתוני. כזכור, לבלם הניגרי שרשם עונה טובה היה בחוזה סעיף לפיו הפועל חיפה יכולה להאריך את חוזהו בעונה נוספת ובקיץ הבא שוב תוכל להאריך בעונה נוספת. כעת החליטו בקבוצה שלא לממש את האופציה ונראה שהבלם לא ימשיך בקבוצה.

לא מעט קבוצות בליגת העל לוטשות עיניים לעבר איזוצ'וקוו, שיצטרך להחליט אם הוא נשאר בישראל או עובר לליגה אחרת. בחיפה מנהלים מגעים מול ניסו קפילוטו במטרה להאריך את חוזהו אך בשלב זה יש פערים בין הצדדים. בנוסף ג'ניה ברקמן מהפועל נוף הגליל הוצע לקבוצה, אך עושה רושם שחיפה לא תצרף אותו. במקביל, האדומים יגבירו את המאמצים לצירופו של מיכאל אוחנה, שהפך לשחקן חופשי אחרי שבית"ר ירושלים לא האריכה את חוזהו. בחיפה יפנו רשמית לקשר וינסו לצרפו.

מי שככל הנראה יחליף את הניגרי בחיפה הוא הבלם הרומני, אנדריי מירון, שנמצא על סף סיכום בקבוצה. מירון בן ה-28 משחק כשנתיים וחצי בסטיאווה בוקרשט ועוד לפני כן שיחק במספר קבוצות במולדתו. לבלם תשע הופעות במדי הנבחרת הצעירה של רומניה, בהן הבקיע שער אחד.

שובל גוזלן שחקן הפועל חדרה מול אנתוני איזוצ'וקוו שחקן הפועל חיפה. דני מרון
יהיו עליו קופצות. איזוצ'וקוו/דני מרון

נציגים מהקבוצה לקחו חלק בהלוויתו של מודי בר-און אתמול, והניחו זר על קברו של מי שנחשב לאחד מהאוהדים המפורסמים ביותר של המועדון. בחיפה יקיימו גם טקס לזכרו של בר-און בתחילת העונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully