וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיע האישור מפיפ"א, מיגל ויטור יוכל לשחק מול איסלנד

עודכן לאחרונה: 16.6.2022 / 17:52

מההתאחדות נמסר שהאישור התקבל, הבלם צפוי לפתוח במשחק הקרוב בליגת האומות, בניון: "בשורות מצוינות, תוספת איכותית"

מאמן נבחרת ישראל, אלון חזן, מתרגל באימונים לקראת איסלנד (חמישי, 21:45) את מיגל ויטור בהרכב והערב (שלישי) הגיעו בשורות טובות כשפיפ"א הודיעה כי הבלם הפורטוגלי יוכל לשחק כבר במשחק הקרוב.

המנהל המקצועי של הנבחרת יוסי בניון אמר: "אלה בשורות מצוינות. ויטור הוא חלק מהנבחרת מרגע ההתכנסות ועכשיו יעמוד לרשות המאמן. ויטור, באופן הכי טבעי ומהיר שיש, הפך לחלק מאיתנו ואני משוכנע כי יתרום לנבחרת. זאת בוודאי תוספת איכותית ומשמעותית לנבחרת".

אורן חסון, יו"ר ההתאחדות לכדורגל: "מהלך שחייב המון אופטימיות בתחילת הדרך הפך הערב לעובדה משמחת. מיגל ויטור ראוי להיות חלק מנבחרת ישראל כאזרח ישראלי גאה ונבחרת ישראל גאה שהוא חלק ממנה. אני מודה לכל מי שסייעו להתאחדות לצלוח מהלך נדיר ומייחל להצלחה גם על כר הדשא בחמישי הקרוב".

מיגל ויטור, בלם נבחרת ישראל. אודי ציטיאט
יוכל לשחק. ויטור/אודי ציטיאט

בעמדת המגן השמאלי ישנה התלבטות בין סאן מנחם לדורון ליידנר, אבל לפי התרגול נראה ששחקן הפועל תל אביב יועדף על פני זה של מכבי חיפה. שון גולדברג ואלי דסה ישלימו את ההגנה, כשמאחוריהם אופיר מרציאנו.

שון וייסמן הצטרף היום לאימונים, אבל בגלל העומס, עדיין לא ברור אם הוא יפתח. וייסמן סיים את העונה רק שלשום עם עליית ליגה במדי ריאל ויאדוליד ואחרי כמה אימונים יוחלט אם יפתח, או ישתלב כמחליף.

"האווירה טובה, אנחנו רוצים מאוד לנצח את איסלנד", אמר אחד השחקנים, "המשחק הראשון בטורניר כזה קצר הוא סופר משמעותי".

סמנכ"ל ההתאחדות לכדורגל ומנהל הנבחרת הבוגרת, אבי לוי, עודכן היום כי נושא אבטחת הנבחרת במשחקי החוץ מול אלבניה ואיסלנד הוסדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully