וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ינון אליהו על סף חתימה במכבי חיפה, נטע לביא יאריך את חוזהו

31.5.2022 / 9:06

שחקן מכבי פתח תקוה בשנתיים האחרונות סיכם, אבל הירוקים ממשיכים לחפש גם מגן ימני זר. מומשה האופציה להארכת חוזיהם של רועי משפתי ומאור לוי. אופטימיות במועדון בנוגע להישארותו של ג'וש כהן

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 31.5/ספורט1

ינון אליהו קרוב לחתימה במכבי חיפה והוא צפוי לעבור לאלופה אחרי שנתיים במכבי פתח תקוה. השחקן בן ה-28 משחק בעיקר כמגן ימני, אבל יכול להיות מתופקד גם כקשר אחורי ומגן שמאלי. בין הצדדים התנהלו מגעים בתקופה האחרונה ולאחר שהושג סיכום, החתימה צפויה היום או מחר.

אליהו עשה מסלול ארוך בדרך לחתימה הצפויה בכפר גלים. הוא גדל במחלקת הנוער של בית"ר ירושלים, אבל לא הגיע לקבוצה הבוגרת והחל את הקריירה בעירוני מודיעין מליגה ב'. בהמשך שיחק גם במכבי קרית מלאכי, מכבי הרצליה והפועל קטמון, לפני שבקיץ 2017 קיבל הזדמנות ראשונה בליגת העל, כשחתם בהפועל עכו. ב-2019 עבר להפועל רמת גן ואחרי עונה כאמור הצטרף למכבי פתח תקוה.

למרות הצירוף של אליהו, מכבי חיפה ממשיכה לחפש מגן ימני זר. גם רז מאיר, שיהיה כשיר בסביבות ספטמבר, משחק בעמדה הזו.

ינון אליהו שחקן מכבי פתח תקוה. מאור אלקסלסי
מליגה ב' לאלופה. ינון אליהו/מאור אלקסלסי

מכבי חיפה הודיעה כי מומשה האופציה בחוזהו של נטע לביא, אבל בתוך כך מתנהלים מולו מגעים על חוזה ארוך טווח. הקפטן החזיק בחוזה עד קיץ 2023 ובחיפה לא רצו להיכנס לעונה הקרובה בלי להבטיח את השארתו לזמן ממושך יותר.

מלבד לביא, מכבי חיפה מימשה גם את האופציות להארכת חוזיהם של מאור לוי (עד קיץ 2025) ורועי משפתי (עד קיץ 2023). המנהל המקצועי, גל אלברמן, אמר: "שמחים להודיע על מימוש האופציות על שלושת שחקני הסגל החשובים והמוערכים. מאחלים לכולנו דרך משותפת יחד רצופה בהצלחות ותארים משותפים".

בחיפה צפויים בימים הקרובים לנסות לסגור גם עם ג'וש כהן. ההערכה היא שהשוער אכן יישאר כאשר המחלוקת כעת היא על אורך החוזה . כהן רוצה חוזה ארוך טווח, בחיפה מעדיפים עונה אחת עם אופציה, אך ההערכה שהצדדים יגיעו לעמק השווה והשוער יישאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully