וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים מימשה את האופציה על מקס גרצ'קין, אלי אוחנה עזב

עודכן לאחרונה: 31.5.2022 / 22:17

אחרי עזריה, גם עתידו של המגן במועדון הובטח. היו"ר עזב אחרי חמש שנים: "היה המחסום האחרון מול חוגג. זה משדר שהולכים לקרות דברים רעים"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 31.5/ספורט1

יו"ר בית"ר ירושלים, אלי אוחנה, יסיים היום (שלישי) את תפקידו במועדון לאחר חמש שנים. אוחנה לא הגיע לבית וגן בשבועיים האחרונים מכיוון שהתפקיד שלו הפך לריק מתוכן היות ואת כל העסק מנהלים משה חוגג ויצחק יונגר.

במועדון אמרו: "יש אווירה של בית קברות. כולם מחכים שיקרה משהו שייתן תקווה. הכול מרגיש כאן בדרך לסוף, אוחנה היה המחסום האחרון מול חוגג בדרך לעשות מהלכים שלא לטובת המועדון מינואר האחרון. בגלל זה הוא לא ממשיך, זה משדר שהולכים לקרות דברים רעים".

אלי אוחנה יושב ראש בית"ר ירושלים. דני מרון
"כולם מחכים שיקרה משהו שייתן תקווה". אוחנה/דני מרון

על מימוש האופציה על דן עזריה חתם חוגג בעצמו ולא הנהלת המועדון, כאשר אם יונגר יחל לעבוד על תפעול הקבוצה בתקציב מינימום, גם המנכ"ל מוני ברוש צפוי לעזוב. בינתיים בית"ר החתימה את יוסי אבוקסיס לעונה נוספת ומימשה את האופציה על עזריה, כאשר יש לה אפשרות עד היום לממש את האופציה להאריך את חוזהו של מיכאל אוחנה. האופציה היא בשכר של 300 אלף דולר נטו לעונה, מה שככל הנראה לא יקרה. מי שקיבל את החדשות על כך שימשיך במועדון בעונה הבאה הוא מקס גרצ'קין, עליו המועדון מימש את האופציה בחוזה. במהלך העונה הבאה ירוויח המגן השמאלי 120 אלף דולר נטו.

אבוקסיס מצפה לתשובות במהרה ושומע על הצעות לשחקנים שסיימו חוזה וגם לבעלי חוזה שכבר מגששים אם יקבלו שחרור, אך בשלב הזה אין תשובות בנושא. כרגע אין שום גורם משמעותי שנמצא במו"מ לרכישת הקבוצה וגוברות ההערכות שהמועדון יגיע לפירוק בחודשים יולי-אוגוסט.

כזכור, מי שסיימו חוזה בבית"ר ירושלים עם רועי הרמן, עמית כהן, תמיר עדי, אורן ביטון, ז'וסואה מחיאס, מיכאל אוחנה, לירן רוטמן, קמסו מארה, ניב זריהן וריצ'מונד בואצ'י. חלקם עוד מחכים למועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully