וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רטין אובסוהאן: "אמרתי לנועם דוברת שהכל תלוי במה שקורה בראש שלו"

עודכן לאחרונה: 31.5.2022 / 6:34

הפועל ירושלים חזרה לחיים, נמנעה מהדחה בסוויפ והחזירה לעצמה את הביתיות לקראת המשחק המכריע נגד הפועל חולון. הרכז החמיא לשותפו: "הוא יכול להגיע רחוק יותר ממה שהוא מדמיין". יותם הלפרין: "הצבתי לעצמי מטרה - שאסיים לאמן כשנועם הוא שחקן טוב ומוכן יותר"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 30.5/ספורט1

בשלוש הדקות הראשונות למשחק אמש (שני) בחולון, ג'יילן אדאמס כבר ירה עשר נקודות. ברבע השני, כשהכוכב האמריקאי נרגע, נועם דוברת הוסיף שבע משלו. במהלך הרבע השלישי, כשהכדורים מיאנו לצלול לרשת, גילתה הפועל ירושלים את עמדת הסנטר וקיבלה מג'ון אגבונו שש נקודות רצופות בפחות משתי דקות. וברבע הרביעי התעלה רטין אובסוהאן עם כל 11 נקודותיו, וגם דוברת הפציע עם מהלך קלאץ' של ארבע נקודות.

שחקני הפועל ירושלים איתי שגב, ג'יילן אדאמס, ווילי וורקמן. דני מרון
התפוצץ כבר בפתיחה. אדאמס במרכז/דני מרון

וזה, אולי, הסיפור שמאחורי ניצחונם של האדומים, 61:75, שמנע מהם הדחה בסוויפ בחצי גמר הפלייאוף והחזיר להם את יתרון הביתיות לקראת המשחק השלישי והמכריע. לצד משחק ההגנה, והאינטנסיביות שכל כך בלטה בהיעדרה בסוף השבוע בארנה, המאמן יותם הלפרין קיבל בכל צומת דרכים את התרומה משחקן אחר.

"ידענו שאנחנו חייבים להגיב ולהיות קשוחים יותר בשני צידי המגרש", סיפר אובסוהאן, שלקח את ג'ו רגלנד כפרויקט אישי והוריד את נתח הקליעות שלו מ-40 נקודות לשבע בלבד. "מצאנו את האנשים הפנויים, חלקנו את הכדור בינינו. אני תמיד אעשה מה שהקבוצה צריכה כדי לנצח. כולם נתנו הכל, שיחקנו למען הקבוצה, והיה נהדר לראות את זה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
נועם דוברת שחקן הפועל ירושלים. דני מרון
הציג את משחקו הטוב ביותר בירושלים בטיימינג מושלם. דוברת/דני מרון

הרכז החמיא לדוברת, שסיים עם 14 נקודות והפגין את משחקו הטוב ביותר בירושלים בטיימינג מושלם. "אני שמח בשבילו. ניהלנו שיחה אחרי ההפסד לראשון לציון, ואמרתי לו: אתה כישרון נדיר, ואתה יכול להגיע רחוק יותר ממה שאתה מדמיין, אבל הכל יוכרע במה שיקרה בתוך הראש שלך. אני גאה בו. בהתחלה הוא היה קצת מהוסס, אבל הוא התגבר על זה, הפגין ביטחון, קלע זריקה מכריעה ושמר על ריכוז. במקרים קודמים, כשמשהו לא הלך לו, זה היה הופך לכדור שלג. זה הראה כמה הוא התבגר במהלך העונה הזאת".

גם הלפרין הצטרף למחמאות, אבל ניסה שלא להפריז בהן: "מהיום שנועם הגיע לקבוצה, קיבלתי החלטה עם עצמי שביום שאסיים את תפקידי כמאמן - ולא ידעתי אז אם זה יהיה אחרי שבוע, חודש או בסוף השנה - הוא צריך להיות שחקן טוב יותר. הוא עדיין לא מספיק יציב, אבל אני רוצה לצאת לקיץ בידיעה שהוא מוכן יותר לשנה הבאה. הוא חומר גלם מדהים לעבוד איתו, והוא סופר חכם. כל מאמן היה רוצה לעבוד איתו, ויש לו עוד המון להשתפר. היה לו משחק סביר, משחק טוב, ואני לא רוצה לצאת מפרופורציות. הוא חייב לשמור על עקביות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully